• Anonym (Fru)

Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?

Som rubriken lyder. Går det, eller måste det vara han själv som gör det?

• Svar på tråden Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?
  • Anonym (Abc)
    Decemberskytt skrev 2022-12-31 18:11:56 följande:

Det funkar inte för mig heller att vända telefonen. Kan det bero på typ av mobil? Jag har en iPhone. Har visserligen inget med tråden att göra, men en intressant fråga.

Jag har också iPhone. Stängde du av riktningslåset?
  • Decemberskytt

Det är avstängt, men funkar inte att citera ändå. Det gjorde det tidigare, för några månader sen. Så någon form av bugg är det ju. Konstigt att vissa mobiler drabbas dock.

• Anonym (Abc)
    Decemberskytt skrev 2022-12-31 18:33:17 följande:

Det är avstängt, men funkar inte att citera ändå. Det gjorde det tidigare, för några månader sen. Så någon form av bugg är det ju. Konstigt att vissa mobiler drabbas dock.

Skumt. Synd att FL skiter i det.
  • Anonym (Fru)

Vad är det som är känsligt? Han vill sterilisera sig, men vill av olika anledningar inte behöva ringa. Jag vill veta om det öht går innan jag ställer mig i en seg telefonkö.

• EpicF
    Anonym (Fru) skrev 2022-12-31 18:51:43 följande:

Vad är det som är känsligt? Han vill sterilisera sig, men vill av olika anledningar inte behöva ringa. Jag vill veta om det öht går innan jag ställer mig i en seg telefonkö.

Ser inte problemet med det. Vara du har hans personnummer. 
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Fru) skrev 2022-12-31 05:24:38 följande:
    Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?

Som rubriken lyder. Går det, eller måste det vara han själv som gör det?

Vad sa 1177 när du ringde och frågade? 
  • Anonym (lol)
    Anonym (Fru) skrev 2022-12-31 18:51:43 följande:

Hade han velat det så hade ju bokningen varit det minsta problemet. O om han nu inte går.  O vägrar betala räkningen för mötet .. vem ska då betala? Du eller han? 

Självklart anser du säkerligen med fler kvinnor här inne att det självklart ska va han. Något annat skulle göra mig förvånad o inte hade jag trott på det heller för den delen. 
  • EpicF
    Anonym (lol) skrev 2022-12-31 20:22:41 följande:
    Hade han velat det så hade ju bokningen varit det minsta problemet. O om han nu inte går.  O vägrar betala räkningen för mötet .. vem ska då betala? Du eller han? 

Självklart anser du säkerligen med fler kvinnor här inne att det självklart ska va han. Något annat skulle göra mig förvånad o inte hade jag trott på det heller för den delen. 
    Ts man vill ju sterilisera sig. Så varför skulle han inte gå på den bokade tiden, även om den är bokad av frun (ts)?
  • Anonym (lol)
    EpicF skrev 2022-12-31 20:36:30 följande:
    Ts man vill ju sterilisera sig. Så varför skulle han inte gå på den bokade tiden, även om den är bokad av frun (ts)?
    Om ts man så gärna vill sterilisera sig, varför drar han sig då för att ringa o boka själv?
  • Anonym (lol)

Konstigt att moderator har tagit bort ett tidigare inlägg ifrån mig där jag skrev; Om mannen nu inte går på den bokade tiden och vägrar betala för bokningen då han inte bokade det själv, vem ska då betala för det? 

Knappast att ts kommer betala för det.. 

Svar på tråden Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?