Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?
Som rubriken lyder. Går det, eller måste det vara han själv som gör det?
Det funkar inte för mig heller att vända telefonen. Kan det bero på typ av mobil? Jag har en iPhone. Har visserligen inget med tråden att göra, men en intressant fråga.
Det är avstängt, men funkar inte att citera ändå. Det gjorde det tidigare, för några månader sen. Så någon form av bugg är det ju. Konstigt att vissa mobiler drabbas dock.
Det är avstängt, men funkar inte att citera ändå. Det gjorde det tidigare, för några månader sen. Så någon form av bugg är det ju. Konstigt att vissa mobiler drabbas dock.
Vad är det som är känsligt? Han vill sterilisera sig, men vill av olika anledningar inte behöva ringa. Jag vill veta om det öht går innan jag ställer mig i en seg telefonkö.
Vad är det som är känsligt? Han vill sterilisera sig, men vill av olika anledningar inte behöva ringa. Jag vill veta om det öht går innan jag ställer mig i en seg telefonkö.
Konstigt att moderator har tagit bort ett tidigare inlägg ifrån mig där jag skrev; Om mannen nu inte går på den bokade tiden och vägrar betala för bokningen då han inte bokade det själv, vem ska då betala för det?
Knappast att ts kommer betala för det..