• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Barbrastreisand

Gårdagens tester var spök, då det idag på äl+10 var blankt med testa tidigt. Så vi ses nog i februaritråden! 

• Snorkfrökenhär
    Barbrastreisand skrev 2023-01-25 09:52:24 följande:

Gårdagens tester var spök, då det idag på äl+10 var blankt med testa tidigt. Så vi ses nog i februaritråden! 

Tidigt än, fullt möjligt att det blir tydliga plus närmsta dagarna 😍🤞🏻

Själv var jag så dum så jag tog ett test under eftermiddagen idag, svagt men synligt streck och nu snurrar ju tankarna i 110 knyck 😅 Vågar inte tro på nåt? mensen kommer säkert närsomhelst 🙄
  • Tjoppa12
    Swave skrev 2023-01-21 19:07:10 följande:
    Det är väldigt olika :) 
    Hur har det gått för dig ?
  • Raindear860

Tog tidigt test från rfsu imorse som var blankt men läste sen att dom testen är kassa. Så än är väl inte hoppet ute😃får se om jag får nån pms här kommande dagarna, brukar alltid ha djävulshorn innan, och sömnproblem haha. BIM på måndag I think.

• Lina95

BIM idag, men ingen mens och negativt på gravtestet i morse, men inga täcken på att mensen är på g iaf, har mer flytningar än vanligt. Får testa med digitalt i morgon eller om några dagar 🤪

• Snorkfrökenhär
    Lina95 skrev 2023-01-25 19:02:01 följande:

BIM idag, men ingen mens och negativt på gravtestet i morse, men inga täcken på att mensen är på g iaf, har mer flytningar än vanligt. Får testa med digitalt i morgon eller om några dagar 🤪

Spännande 😍
  • Barbrastreisand
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-25 17:16:46 följande:
    Tidigt än, fullt möjligt att det blir tydliga plus närmsta dagarna 😍🤞🏻

Själv var jag så dum så jag tog ett test under eftermiddagen idag, svagt men synligt streck och nu snurrar ju tankarna i 110 knyck 😅 Vågar inte tro på nåt? mensen kommer säkert närsomhelst 🙄
    Jag tror min chans till plus är på 0.00001%🤣 
    Åh vad roligt! Förstår det, själv blev man lite crazy när jag upplevde som svagt streck häromdagen 😅Testar du med igen imorgon bitti? När är bim? Håller alla tummar och tår!🌸
  • Snorkfrökenhär
    Barbrastreisand skrev 2023-01-25 22:35:10 följande:
    Jag tror min chans till plus är på 0.00001%🤣 
    Åh vad roligt! Förstår det, själv blev man lite crazy när jag upplevde som svagt streck häromdagen 😅Testar du med igen imorgon bitti? När är bim? Håller alla tummar och tår!🌸
    BIM är typ nu. Har 12 dagars lutealfas och det var idag. Men ibland kan man ju ha fel med en dag så kanske mensen kör igång imorgon. Jag vill ju gärna testa imorgon men samtidigt är jag en liten fegis som gärna vill stoppa huvudet i sanden och låtsas som att regnar 😂 Det som håller hoppet uppe lite är den konstiga mensvärken jag haft i två dagar nu. Aldrig känt såhär någon tidigare cykel? man kan ju hoppas att det är nåt som borrar in sig ordentligt i livmodern men försöker hålla  hoppet nere lite 😅

Tack för tumhållning, det lär behövas 💕
  • Lulu1987

Gick inte att citera just nu, men Snorkfröken: Jag är bara trött på att bygga upp förväntningar som sedan förstörs pga mensen som alltid kommit. 

Haha så därför jag på något vis lärt mig att ha tålamod. Men ingen mens än, dock ont i nedre delen av magen just nu. Vaknar jag inte med mens så gör jag ett test om ett par timmar, ska bara lyckas sova lite först. Skrattande

• Annda97

Hej!

Jag skrev egentligen in mig i feb-tråden men ÄL kom nog 4-5 dagar tidigare denna måmaden😬 BIM 29/1 nu, så missade att köra med stickor. Tempar men tänkte att denna månaden nog är körd. Är väll inne på fjärde försöket, första blev nog ett missfall. Men sedan ÄL har jag haft molvärk varje dag! Det har gjort att jag ändå fick lite hopp. Tempen bara fortsätter upp och är förvånandsvärt stabil jämför med de tidigare två mån?

Molvärken ökade markant äl+ 6-7 och symtomen ändrade i karaktär. Brösten som vid det laget hade börjat minska och ömma mindre har sedan dess börjat växa  och ömmar mer, sover galet mkt sämre och har fortsatt movärk varje dag. Även kliande hälar nattetid!? Är nu på äl+ 9-10 idag. Hittills negativa tester :( men vet inte ritkigt när man kan förvänta sig ett plus, har bara vanliga grav test. 

Någon som varit grav tidigare och känner igen sig?

Svar på tråden BIM Januari 2023