BIM Januari 2023
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Här kommer en BIM lista för januari.
1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
Hade lagt in mig i februaritråden men BIM verkar bli på måndag 30/1 redan enligt kalendern. Hittade inte januarilistan nu för att lägga in mig dock.
inga känningar här förutom svullna bröst men det har jag alltid en vecka innan.. kanske börjar testa framåt helgen, kanske innan fredagsvinet hehe. Har köpt hem tidiga test, blir på onsdag jag tidigast kan ta dom då?.mm alltid lika spännande på nått sätt även om jag inte tror det tagit sig..tänker alltid så för att gardera mig mot besvikelsen :(
Bim imorgon, inga tecken på mens än! Känns som att jag är gravid men gör ett test först på Torsdag, om inte mensen kommit innan dess.
Såååå nervööös!
Hade räknat fel på dagarna så är visst på äl+9 idag. Detta visade två test med morgonurin och ett babyplan early. Vet inte om det syns här men det dök upp ett suuupersvagt streck!! Vågar dock inte lita på det då det kan likväl vara ett spök..
Hade räknat fel på dagarna så är visst på äl+9 idag. Detta visade två test med morgonurin och ett babyplan early. Vet inte om det syns här men det dök upp ett suuupersvagt streck!! Vågar dock inte lita på det då det kan likväl vara ett spök..
Här kom mensen en dag förtidigt. Så hoppar över till februaritråden nu. Lycka till ni andra 😊⚘️
Då kom mensen och brutala smärtor med det, antar att man kan få mensvärk i vuxen ålder 😅
Ingen mens än, BIM+1...testdag på Torsdag.
Ingen mens än, BIM+1...testdag på Torsdag.
Jag lär joina er i februari ni som fått mens. Min temp har hoppat upp och ner senaste dagarna så jag inväntar mensen idag eller imorgon. Har haft konstig värk långt ner i magen så jag tror livmodern jobbar upp en monstermens 😆 Trist men vi tar nya tag nästa månad.
Imponerad av dig Lulu som kan låta bli att testa 😅