• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Zizzom
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-19 22:13:32 följande:
    Då håller jag tummarna för plus för dig i dagarna här framöver 😄🤞🏻

Jag har BIM 25/1 (ÄL+12). Så jag tror inte jag kan få positivt så tidigt med tanke på att min lutealfas är lite kortare. Kanske att jag testar ÄL+10 och det blir ju måndag 😊
    Hoppas med, mannen vill att jag ska vänta tills imorgon så det ska jag göra. Testar med CB ultratidigt blir bim -3 så hoppas 😁

Jag håller verkligen tummarna för dig att du får ett plus. Du hade barn sedan tidigare va? ☺️
  • Snorkfrökenhär
    Zizzom skrev 2023-01-20 18:20:54 följande:
    Hoppas med, mannen vill att jag ska vänta tills imorgon så det ska jag göra. Testar med CB ultratidigt blir bim -3 så hoppas 😁

Jag håller verkligen tummarna för dig att du får ett plus. Du hade barn sedan tidigare va? ☺️
    Spännande att få testa 😍 

Ja, jag har två ganska stora barn, detta blir en sladdis om vi lyckas nångång 😅 Förr eller senare kommer det 😍 Jag har kontakt med en fertilitetsklinik som sagt att jag kan få utskrivet ägglossningsstimulerande men jag ville avvakta en stund. 
  • Zizzom
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-20 18:32:38 följande:
    Spännande att få testa 😍 

Ja, jag har två ganska stora barn, detta blir en sladdis om vi lyckas nångång 😅 Förr eller senare kommer det 😍 Jag har kontakt med en fertilitetsklinik som sagt att jag kan få utskrivet ägglossningsstimulerande men jag ville avvakta en stund. 
    Ja det är det verkligen 😍

Det måste ju vara härligt att ha barn, härligt om du lyckats med sladdisen och få lite mer liv i huset 🥰 jag förstår att du vill avvakta med det om det kanske skulle lösa sig utan ☺️
  • Swave

Jag tog ett test imorse då jag inte kunde hålla mig längre, och hör och häpna så dykte det upp ett svagt streck. Så nu håller jag tummarna för att det är ännu starkare imorgon 😍

• Oväntadedrömmen
    Swave skrev 2023-01-21 09:06:09 följande:

Jag tog ett test imorse då jag inte kunde hålla mig längre, och hör och häpna så dykte det upp ett svagt streck. Så nu håller jag tummarna för att det är ännu starkare imorgon 😍

Vad roligt! Grattis! Jag håller tummarna för dig 😁
  • Snorkfrökenhär

Näää? Wow 😍 Så himla roligt, vilken känsla. Imorrn är det garanterat starkare. Jag är bara på ÄL+8 så jag får vänta nån dag till med att testa känner jag 😆
  • Fruffe

Stort grattis!!! 😍😍😍
  • Swave

Jag vågar inte ropa hej ännu 🙈 men jag visade testet för min sambo och han såg också ett svagt streck.

Jag har fått 3 kemiska graviditeter tidigare så försöker behålla lugnet 🤣

Jag är bara på ÄL+8 eller +9 beroende på när ägget släppte så det är super tidigt ännu. 

• Snorkfrökenhär
    Swave skrev 2023-01-21 13:00:55 följande:

Jag vågar inte ropa hej ännu 🙈 men jag visade testet för min sambo och han såg också ett svagt streck.

Jag har fått 3 kemiska graviditeter tidigare så försöker behålla lugnet 🤣

Jag är bara på ÄL+8 eller +9 beroende på när ägget släppte så det är super tidigt ännu. 

Jag har också haft en kemisk i höstas, såg svaga streck 2-3 dagar och sen kom mensen och blödde så jädra mkt och klumpigt vilket jag inte brukar så det var nog en graviditet som inte ville stanna. 

Håller tummarna att vi gjort bort det där med kemisk graviditet, räcker att behöva ha en sån tycker jag 🥺 

Kanske jag vågar testa imorrn? är på ÄL+9 (kanske 8) då jag med 😄 Min temp är fortsatt hög iaf så det känns ju lovande men jag börjar ställa in mig på mens så jag inte blir så besviken, känner inga symtom eller nåt mer än vanlig pms.

• Swave
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-21 16:08:21 följande:

Jag har också haft en kemisk i höstas, såg svaga streck 2-3 dagar och sen kom mensen och blödde så jädra mkt och klumpigt vilket jag inte brukar så det var nog en graviditet som inte ville stanna. 

Håller tummarna att vi gjort bort det där med kemisk graviditet, räcker att behöva ha en sån tycker jag 🥺 

Kanske jag vågar testa imorrn? är på ÄL+9 (kanske 8) då jag med 😄 Min temp är fortsatt hög iaf så det känns ju lovande men jag börjar ställa in mig på mens så jag inte blir så besviken, känner inga symtom eller nåt mer än vanlig pms.

Så länge du har något "tidigt test" så tycker jag absolut du kan testa. Sen om det är negativt så behöver man inte lägga så mycket vikt i det. Det är ju inte så vanligt att plussa såhär tidigt tänker jag 🙈
Svar på tråden BIM Januari 2023