• Swave

BIM Januari 2023

Här kommer en BIM lista för januari. 

1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket

• Svar på tråden BIM Januari 2023
  • Snorkfrökenhär
    Jantann skrev 2023-01-22 22:58:43 följande:

Det är äl + 9/10 men kan det verkligen visa svagt positivt efter att ha varit helt klart BLANKT negativt i ca 3h innan? :/

Syns ju så tydligt att man vill tro på att det är plus, men samtidigt ska man inte lita på testet när tiden gått ut. Ta ett nytt för att vara säker 😄🤞🏻
  • Jantann
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-22 23:05:40 följande:
    Syns ju så tydligt att man vill tro på att det är plus, men samtidigt ska man inte lita på testet när tiden gått ut. Ta ett nytt för att vara säker 😄🤞🏻
    Tack för återkopplingen! Jag får göra det. Blev bara så chockad... och har aldrig fått se något som ens liknar ett andra streck då jag inte varit gravid under de åren jag försökt med alla tester jag gjort (förutom de 3 gånger jag faktiskt var gravid men där alla slutade i missfall/MA)  ... Undra hur mycket pengar man lagt ner på tester egentligen. Blir mörkrädd. Snart lyxfällanSkrattandeKräks
  • Snorkfrökenhär
    Jantann skrev 2023-01-22 23:15:49 följande:
    Tack för återkopplingen! Jag får göra det. Blev bara så chockad... och har aldrig fått se något som ens liknar ett andra streck då jag inte varit gravid under de åren jag försökt med alla tester jag gjort (förutom de 3 gånger jag faktiskt var gravid men där alla slutade i missfall/MA)  ... Undra hur mycket pengar man lagt ner på tester egentligen. Blir mörkrädd. Snart lyxfällanSkrattandeKräks
    Känns ju skumt att ett så starkt streck ska kunna uppträda utan att man är gravid, även om det kommer sent, men jag skulle inte lita på det. Håller tummarna att du får plus direkt på nästa test och att det sedan får stanna kvar 🥰
  • Snorkfrökenhär

God morgon, fasiken vad segt att ta sig upp på måndagar 😅 Men tempen har jobbat sig upp igen efter gårdagens drop, trots få timmars knagglig sömn. Hur är läget med er idag?

• Teriz
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-23 06:16:55 följande:

God morgon, fasiken vad segt att ta sig upp på måndagar 😅 Men tempen har jobbat sig upp igen efter gårdagens drop, trots få timmars knagglig sömn. Hur är läget med er idag?

också sovit dåligt och har nog en 4 olika kuddar brevid sängen, INGEN är skön! Är så stel i nacken haha? 
    kan man använda tigerbalsam när man är gravid? Har ju precis plussat men vill vara försiktig. 
  • Zizzom
    Snorkf­rökenh­är
    Då är det ju inte helt ute med mig även om jag missade ta ett test i morse igen 😅

Skönt att din temp gått upp igen ☺️ trött och seg så in i här med 😅
  • Barbrastreisand

Äl+9 och ett negativt testa tidigt. Misstänker att det inte blev något denna gång heller, men ger det en till chans imorgon!

• Oväntadedrömmen

Äl+10 här och fortsatt negativa test. Pmdsen har gjort antågande med humörsvängningar och känslan av att ingenting spelar någon roll.
    Så bättre lycka nästa gång 🙃

• Jantann
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-23 08:39:10 följande:

Äl+10 här och fortsatt negativa test. Pmdsen har gjort antågande med humörsvängningar och känslan av att ingenting spelar någon roll.
    Så bättre lycka nästa gång 🙃

Du har väl inte fått mens ännu. Hopp finns! Annars kanske vi ses I februaritråden:)
  • Barbrastreisand
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-23 06:16:55 följande:

Har du bekräftat äl med ägglossningstest? Tänker om äl skedde cd26, kan ju vara en fin implantationsdipp Oskyldig
Svar på tråden BIM Januari 2023