• Anonym (Ledsen)

Min man ljög om var han var

Ikväll var min man iväg först på ett kala med sina bröder och vänner, sa han skulle komma hem vid 9. När klockan sedan blev 9 sa han att han skulle vara kvar där ett tag till. Tänkte inte mer på det. Väntade och väntade och när klockan blev 2 började jag undra. Han sa då att han var hos sin bror. 

Frågade om jag skulle hämta honom så han slapp gå ute i mörkret men det ville han absolut inte. Tyckte det var lite skumt men tänkte inte mer på det sen. Vid 3 sa han att han var hemma, gick då och kollade ut och såg att han gick från ett helt annat håll. Ett gammalt ragg till honom bor nästan granne med oss. Han kom därifrån. Var såklart väldigt packad också (han brukar dricka alldeles för mycket tyvär). Frågade honom varför han tog den vägen men han sa att han bara tog en annan väg. Sedan erkände han att han var hos henne. Han sa att hans bror också var där och en till. skrev till den ena och frågade lite snällt om de varit där ikväll och att min man sa att de var någon helt annanstans, men har inte fått något svar. 

Vad ska jag tro och göra? Är så väldigt ledsen 

• Svar på tråden Min man ljög om var han var
  • Wilmann

Vilket skit.

Förstår att du är ledsen, vissa saker är oförlåtliga och detta kvalar in.
    Lämna, tänk på framtids-du. Hon som kommer träffa någon som kan bete sig och undra vad i helvete hon gjorde med en sådan medelmåtta.

• Anonym (Ledsen)
    Wilmann skrev 2022-09-10 05:11:56 följande:

Vilket skit.

Förstår att du är ledsen, vissa saker är oförlåtliga och detta kvalar in.
    Lämna, tänk på framtids-du. Hon som kommer träffa någon som kan bete sig och undra vad i helvete hon gjorde med en sådan medelmåtta.

Ja jag är helt paff. Att han har alkoholproblem vet jag och det har han försökt göra något åt, trodde jag iallafall. Men dessa lögner och skitsnack med hans bröder och hans gamla ligg, det var väldigt mycket över gränsen. Allt är det egentligen. Men jag trodde inte att han skulle göra såhär med. 

Hsr aldrig varit med en så snäll kille innan, alltså som han är annars. sen blir det såhär. Men ingen vet ju hur mycket han pratat om mig då? Eller om han ljugit andra gånger mer. Min tillit är ju inte bra nu. 
  • Wilmann
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-09-10 05:16:46 följande:
    Ja jag är helt paff. Att han har alkoholproblem vet jag och det har han försökt göra något åt, trodde jag iallafall. Men dessa lögner och skitsnack med hans bröder och hans gamla ligg, det var väldigt mycket över gränsen. Allt är det egentligen. Men jag trodde inte att han skulle göra såhär med. 

Hsr aldrig varit med en så snäll kille innan, alltså som han är annars. sen blir det såhär. Men ingen vet ju hur mycket han pratat om mig då? Eller om han ljugit andra gånger mer. Min tillit är ju inte bra nu. 
    Han vet ju att du förlåter honom, så är det tyvärr.
    Du behöver fråga dig själv vad du ska med honom till?
    På vilket sätt är han bättre än någon annan?
  • Anonym (Ledsen)
    Wilmann skrev 2022-09-10 05:26:09 följande:
    Han vet ju att du förlåter honom, så är det tyvärr.
    Du behöver fråga dig själv vad du ska med honom till?
    På vilket sätt är han bättre än någon annan?

Han är så väldigt snäll annars. Men inte när han dricker. Andra killar jag varit med har varit dumma. 

Men nu börjar jag ju undra om det går att lita på honom annars heller. om den där irritationen och ilskan ligger och pyr egentligen men han bara spelar snäll och inte säger något. Man tror ju det iallafall. 

Allt är förstört 

• Anonym (Ledsen)

Vill ju vara med honom. Men jag vet faktiskt inte om han vill vara med mig med tanke på hur han nu gjort mot mig. Vill han inte vara med mig så behöver han ju inte. Ville bara inte att det skulle bli såhär. är så otroligt ledsen.

• Anonym (Ledsen)

Sedan vill jag ju inte vara med någon som gör så mot mig heller 

• TechSpawn
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-09-10 05:34:22 följande:

Sedan vill jag ju inte vara med någon som gör så mot mig heller 

Bra där. För det ska du inte vilja vara heller...

Jag har en regel som jag också även använder mot mina vänner. O det är att sekunden jag märker att den börjar snacka skit om mig, så drar jag mig ur.. För då är det inte längre någon vän... Då är det en pajas som försöker att sno något skit ifrån mig. 
  • TechSpawn

Går inte o redigera, men jag lägger till..

"Då är det en pajas, en riktig vekling.. "

• ElaineBenes

Men har folk det så här? Varför är man i en relation med någon som man inte kan lita på? 

Uppenbarligen visste du redan innan han gick ut att något sådant kunde hända, annars sitter man väl inte och väntar utan låter partnern vara ute och ha kul. 

Tycker inte du ska lägga mer energi på honom. Finns fina män där ute som bryr sig om sin partner 

• Drottningen1970
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-09-10 04:26:52 följande:

Tydligen hade han pratat massa skit om mig och se andra hade sagt att de inte vill att jag ska vara med honom och att han förtjänar bättre. 

Han är läskig när han dricker och det är inget jag att till nägon. Han har skrikit åt mig, tryckt upp mig mot väggen (för en kille kollade på mig på ett ställe en gång, visste inte ens om det) osv. Ikväll höjde han näven och sa att han så gärna hade velat slå knytnäven i mitt ansikte.  Han har slängt ut mig också. dagen efter har han ändrat sig. 

Nu när han kom hem kunde han inte ens sitta och prata med mig. Han däckade direkt i soffan och ligger bara och svamlar om saker som jag inte ens förstår vad han menar. 

Är så otroligt less på detta och tycker har jag förträngt mycket av det. han har gång på gång lovar att sköta sig. Vissa gånger går det jättebra. Andra gånger såhär. Har suttit och skakat av nervositet hela kvällen för jag anade det skulle bli såhär. 

Om han var otrogen eller ej är verkligen det minsta problemet i er relation. Skärp dig människa. 
Svar på tråden Min man ljög om var han var