Anonym (hj) skrev 2024-05-17 12:14:31 följande:
Är man ganska vacker kan man få väldigt många i alla fall, oavsett deras status (tyvärr är det så, säger inte att det gäller alla, men lite väl många i alla fall) men tvivlar på att det är likadant om kvinnan är oattraktiv.
Jo visst , så är det nog. Har själv legat med några svenska kändisar när jag var yngre och lite snyggare haha..
Men det är ju lite det som är min poäng också, det går inte att säga generellt. Vi har ingen aning om hur TS eller hennes killkompis ser ut till exempel. Och så är ju utseende inte allt heller men vi har ingen aning om TS personlighet heller förutom att hade hon varit kille hade det varit våldstäktsmansvarning att tänka så (nån sover i samma rum som jag = garanterat att personen vill ligga med mig).
Vet att det blev så att de låg men det är fortfarande inget som nån utomstående hade kunnat förutspå och jag tycker fortfarande att det ÄR obehagligt att tänka att nån har gått med på sex bara för att nån sover i samma rum.
Men det är inget fel att visa att man är intresserad och vill var mer än vän , man kan faktiskt säga det också. Man måste väl inte klä av sig naken och allt det där.. oftast känner man väl av själv om nån är intresserad också .