• Anonym (4 dagar och nätter på spahotell)

Kan man räkna med att killkompis vill ligga?

Om man åker bort en weekend eller vecka med en killkompis (straight och singel) och delar hotellrum, kan jag då räkna med att han vill ha sex med mig då? 

Jag menar inte att han behöver försöka, men om jag försöker? Är det så gott som garanterat att han vill då? 

Menar inte bara heller att jag frågar, utan kanske klär av mig naken, går över till hans säng och börjar kyssa honom?

Är det över 90% chans att han vill?

• Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?
  • Anonym (B)
    Auditanne skrev 2024-05-16 04:39:15 följande:

Inte om han är en riktig vän. Hade aldrig accepterat nåt sånt från en manlig vän. Det är ett svek.

Nu har du missat att tråden är gammal och att det slutade med att TS förförde killen. Inte tvärtom.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-09-20 01:07:29 följande:
    Tack! Jag är i själva verket väldigt blyg och lider av social fobi så det är egentligen inte jag att göra så. Men lättare med någon jag känner väl att våga. 
    Är nog många som inte gör så. Inte förrän man träffar rätt person.
  • Auditanne
    Anonym (B) skrev 2024-05-16 07:26:05 följande:
    Nu har du missat att tråden är gammal och att det slutade med att TS förförde killen. Inte tvärtom.
    Struntsamma. Jag säger min mening vilket som. En människa som sexualiserar sin vän är ingen riktig vän Inte till mig iallafall. 
  • Poison82

För något år sen hade jag nog svarat att han garanterat vill ha sex med dig men känner mig inte lika säker idag. Varför? Jo för jag faktiskt lärt känna killar som inte bara tänker med kuken. Killar som faktiskt behöver känna något för tjejen ifråga för att det ska funka.
    Är han sån så kommer du sätta både honom och dig själv i en sjukt obekväm sits

• Auditanne
    Poison82 skrev 2024-05-16 09:00:40 följande:

För något år sen hade jag nog svarat att han garanterat vill ha sex med dig men känner mig inte lika säker idag. Varför? Jo för jag faktiskt lärt känna killar som inte bara tänker med kuken. Killar som faktiskt behöver känna något för tjejen ifråga för att det ska funka.
    Är han sån så kommer du sätta både honom och dig själv i en sjukt obekväm sits

Finns det verkligen såna? Tycker alla män verkar så billiga i sin sexualitet. Billiga och utbjudande.
  • Anonym (Casanova)

Alla killar vill ha sex med tjejkompisen.

Enda orsaken om det inte sker är för att tjejen gjort absolut klart att inget sexuellt kommer att ske. Då upprätthålls kontakten i väntan på att en möjlighet öppnar sig. Att hon i ett svagt ögonblick ändå ska ge efter.

99% av killarna fungerar så. Men det tycks vara helt omöjligt för många tjejer att förstå.

Enklaste sättet att pröva saken är att som tjej försiktigt fråga killkompisen om han skulle bli upprörd om du skulle vilja gå på dejt med honom. Att du skulle vilja göra det om han inte har något emot det.

• Auditanne
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 09:17:12 följande:

Alla killar vill ha sex med tjejkompisen.

Enda orsaken om det inte sker är för att tjejen gjort absolut klart att inget sexuellt kommer att ske. Då upprätthålls kontakten i väntan på att en möjlighet öppnar sig. Att hon i ett svagt ögonblick ändå ska ge efter.

99% av killarna fungerar så. Men det tycks vara helt omöjligt för många tjejer att förstå.

Enklaste sättet att pröva saken är att som tjej försiktigt fråga killkompisen om han skulle bli upprörd om du skulle vilja gå på dejt med honom. Att du skulle vilja göra det om han inte har något emot det.

Lika svårt för dessa falska kåtbockar att begripa att tjejer oftast inte är några billiga slampor som ligger med vem som helst, allra minst med någon de ser som en kompis enbart.
  • Poison82
    Auditanne skrev 2024-05-16 09:08:55 följande:
    Finns det verkligen såna? Tycker alla män verkar så billiga i sin sexualitet. Billiga och utbjudande.
    Ja, det finns
  • Anonym (Casanova)
    Auditanne skrev 2024-05-16 09:21:12 följande:
    Lika svårt för dessa falska kåtbockar att begripa att tjejer oftast inte är några billiga slampor som ligger med vem som helst, allra minst med någon de ser som en kompis enbart.
    Ja... Världen är falsk och inte rosaskimrande. Många tjejer har legat med en killkompis. Är de i ett förhållande så kommer killkompisen sitta och hoppas på att förhållandet går isär. Och om möjligt agera kil när tillfälle uppstår.

De bra tjejerna har tjejkompisar. Första jag gör när jag skaffar tjej. Hon får stryka killkompisarna.
  • Auditanne
    Anonym (Casanova) skrev 2024-05-16 09:36:48 följande:
    Ja... Världen är falsk och inte rosaskimrande. Många tjejer har legat med en killkompis. Är de i ett förhållande så kommer killkompisen sitta och hoppas på att förhållandet går isär. Och om möjligt agera kil när tillfälle uppstår.

De bra tjejerna har tjejkompisar. Första jag gör när jag skaffar tjej. Hon får stryka killkompisarna.
    Slampor dras till slampor. Kan man tänka sig att ligga med en kompis så ska man nog inte räkna med att få en icke-slampig partner sen. 
Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?