Anonym (wierd) skrev 2022-08-28 23:30:27 följande:
Om du är intresserad borde du se till att visa det för att få reda på hans känslor innan ni reser bort. Inte göra det när ni båda är fast i ett främmande land och det kan förstöra resten av resan.
Bjud över honom på en filmkväll och försök kyssa honom.
Vad är ditt mål förresten? Vill du ha honom som pojkvän?
Målet vet jag inte. Känner att jag vill vara med honom antingen kort eller att det utvecklas till mer. Fast utan att det sabbar vänskapen. Att jag vill vara med honom fullt ut men att det sen blir mer upp till honom vad han vill. Jag känner väldigt sällan så för någon, jag kan bli attraherad av olika män men jag känner inte dem och litar inte på främlingar så vill ändå inte. Men med honom vill jag.
Anonym (L) skrev 2022-08-29 12:57:10 följande:
Nu vet jag inte hur gammal du är, men att ni varit vänner i så många år men aldrig haft sex kanske tyder på att han ser dig just som en vän eller t o m en syster. Och att då ha en baktanke med denna resa att ha sex med honom tycker jag är ganska vidrigt av dig. Hade det varit ok om det varit tvärtom, att din killpolare som du trodde var din vän började försöka få ligga med dig? Kan ju bli otroooooligt konstig stämning...
Av min erfarenhet så vill de flesta män som utger sig för att vara ens vänner även ha sex. Tyvärr. Men jag vet också av erfarenhet att det oftast förstör vänskapen. Vill du riskera det?
Är inte det nåt mest män säger? Jag ser henne inte på det sättet utan som en syster? Men ges chansen så tar de den ändå? Lite som kvinnor säger jag älskar honom men inte på det sättet mer som en bror för mig och så blir de typ 35 och så gifter de sig?
Anonym (Casanova) skrev 2022-08-29 13:17:08 följande:
Vidrigt att ha en baktanke om att ligga med sin vän?
Samtidigt har du själv gjort det tillräckligt många gånger för att veta att "oftast" förstör vänskapen.
Äsch, försök på ett snyggt sätt bara. Går det så går det. TS Låtsas att du är syrran så går säkert hans blötaste fantasier i uppfyllelse, alla på en gång! :P
Menar du det som ett skämt eller är du seriös med den fantasin? I cant tell. Om du är seriös om blötaste fantasi så hade jag nog kunnat försöka rollspela åt det hållet om det hjälper. Äldre syster eller yngre?