• Anonym (4 dagar och nätter på spahotell)

Kan man räkna med att killkompis vill ligga?

Om man åker bort en weekend eller vecka med en killkompis (straight och singel) och delar hotellrum, kan jag då räkna med att han vill ha sex med mig då? 

Jag menar inte att han behöver försöka, men om jag försöker? Är det så gott som garanterat att han vill då? 

Menar inte bara heller att jag frågar, utan kanske klär av mig naken, går över till hans säng och börjar kyssa honom?

Är det över 90% chans att han vill?

• Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?
  • gemig

Det beror väl på, flörtar ni mycket och kåtar varandra, så skulle jag säga att det är rätt fram..

• gemig

Gör ni inte det, så skulle en sån move kunna vara risky som fan. 

• Anonym (Äldre)

Alla vi över 30 vet att en kille sällan är enbart ute efter vänskap. Följer han med på spa är det ännu tydligare! Mvh har erfarenhet 

• DetVoreBra

Vill du ligga med honom är det 100% fel tillfälle. Vad gör du om han avvisar dig? Obekväm stämning .. 

• Anonym (Anonym ex)

Självklart att han kommer kommer inte tacka nej.
    Du kan också fråga om han vill massare dig medan du är naken 😜 om han inte går igång med det så är det inget att ha sex med han

• Tukt

Med ett inslag av normativitet, skulle jag säga att om en man, kille åker på spa i flera dagar med en tjej, så är han förmodligen intresserad. Förmodligen inte bara för sex, utan har nog också känslor för dig.

• Anonym (Beda)
    DetVoreBra skrev 2022-08-27 22:26:05 följande:

Vill du ligga med honom är det 100% fel tillfälle. Vad gör du om han avvisar dig? Obekväm stämning .. 

Jag tänkte samma sak. Inte så avslappnad stämning sen nästa dag och så måste de ändå hänga med varandra där och under resan hem. 
  • Anonym (Nja)
    Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-08-27 19:55:51 följande:

För lite ner info så vill jag berätta att han inte gillar att vara på spa, utan åker med för att jag gärna vill och inte vill åka själv. Det borde väl tyda på visst intresse?

Förstår inte varför han skulle vilja ligga för det. Hur gamla är ni och hur länge har ni känt varandra? Jag tänker att om det finns ett romantiskt och/eller sexuellt intresse så brukar väl det flyta upp rätt omgående när bekantskapen är ganska ny?
  • Anonym (Miss Demeanor)

Men TS, börja med föreslå lite massage och se vart det leder.

Då har båda en chans att avbryta/backa om ni har felbedömt.

• Anonym (4 dagar och nätter på spahotell)
    Anonym (Nej) skrev 2022-08-27 20:50:54 följande:

Nej nej och NEJ! Killar vill lika lite som tjejer bli utsatta för ovälkomna närmanden, om han hade varit intresserad så hade han visat det på andra sätt än att följa med på spa.

Är det inte så att de flesta killar vill ligga med sina tjejkompisar?
    Anonym (M) skrev 2022-08-27 21:42:41 följande:

Skulle säga att det är över 99% chans.. 
    Utifrån egen erfarenhet skulle jag aldrig spendera en weekend med någon jag finner totalt oattraktiv.

Svårt att tro att en kille tackar nej till lite skön fitta om man väl befinner sej på ett hotellrum och är singel.

Det låter positivt! Jag gillar oddsen du ger, tack!
    Anonym (Anonym ex) skrev 2022-08-28 01:11:27 följande:

Självklart att han kommer kommer inte tacka nej.
    Du kan också fråga om han vill massare dig medan du är naken 😜 om han inte går igång med det så är det inget att ha sex med han

Anonym (Miss Demeanor) skrev 2022-08-28 09:32:46 följande:

Men TS, börja med föreslå lite massage och se vart det leder.

Då har båda en chans att avbryta/backa om ni har felbedömt.

Massage är en bra idé, tack. Jag är obekväm med att en främling rör mig, så kommer inte gå på massage med massör men massage är ju en spa-grej så det blir inte konstigt att fråga honom efter.

Har inte citerat och svarat alla, det ber jag om ursäkt för men vissa frågor blir lite vad skall jag säga, lite obekväma att besvara för anonymitet osv. Menar inte att vara ohövlig. 

Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?