Anonym (Shiny) skrev 2023-06-23 10:46:06 följande:
@Drömmenom3 och Orkidé.
Stort tack! ❤️
Ja, vi fick också världens chock när vi var på ultraljudet. Vet inte om det är enäggs ännu men troligtvis är det tvåäggstvillingar enligt läkaren. Det betyder att en måste varit egentillverkad. För vi satte endast tillbaka en, och precis som du påpekade var det den lägst graderade av de fyra. Mem tydligen var inte graderingen så viktig som jag trodde. Den enda ändringen som gjordes inför detta sista försök var att byta ut Lutinus mot Cyklogest med mycket högre dos (800 mg/dag istället för 200mg/dag). Vet såklart inte vad som gjorde att det lyckades men min läkare sa att 40+ ibland behöver högre dos progesteron och därför justerades dosen.
Fysiskt mår jag som tidigare graviditeter men med mycket starkare symptom. Jag är tex helt galet trött och måste sova många timmar per dygn. Illamående är jag också, dygnet runt. Puh. Är nu i vecka 8.
Orkide, du måste uppdatera oss efter ditt vul. Hur mår du nu?
Så jäkla spännande å häftigt på samma gång!!!
jag tar 400 mg cyklogest, gjort varje gång
stackare, jag mår bra illa ibland men går över fort, är förvånad! jag som typ legat raklång å mått piss med de 2 tidigare grav, men kroppen kanske är så härdad av alla hormoner nu ?
absolut, självklart ska jag uppdatera er efter vul, är nästan 2 v kvar, känns som tiden står still!!!