BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Jag räknade med ÄL imorgon men har inte ens dykt upp en blinkande gubbe än och strecket på testet är rätt svagt..
så svårt att veta hur cykeln ser ut eftersom jag inte ens haft en mellanblödning under två år med spiralen..
tack för det utförliga svaret! Jag vet ju allt det där men har blivit så pass nojig att jag knappt våga göra nånting längre. även sånt som av vården anses vara ok. Det blir väl så när man visat sig vara ett undantag från normala rekommendationer inom vissa områden.
svårt att lita på en app om du inte bekräftat med äl-test eller tempning eller har några känningar vid äl. Men om det stämmer med äl+8 så tror jag absolut du skulle kunna känna. Jag har vid flera graviditeter haft svaga symtom från äl+6 och 7, alltså direkt efter att ägget fastnat gissar jag. Det som kommit först är en svag stickande/molande känsla, därefter lite molvärk. ett annat väldigt tidigt tecken för mig har varit starkare hunger, alltså så det verkligen suger i magen.
jag är också på äl+8 (eventuellt en dag längre). I söndags på kvällen på äl+5 så kände jag nån stickande känsla i ungefär 15 sekunder, och hela måndagen kände jag vid flera tillfällen molvärk som strålade upp i ryggen. Men både igår och idag har jag inte känt någonting och börjar tappa hoppet. Har iallafall tappat motivationen att testa tidigare än jg bestämt (på lördag).
hur känns det för dig? Anar du några symptom?
tack för det utförliga svaret! Jag vet ju allt det där men har blivit så pass nojig att jag knappt våga göra nånting längre. även sånt som av vården anses vara ok. Det blir väl så när man visat sig vara ett undantag från normala rekommendationer inom vissa områden.
svårt att lita på en app om du inte bekräftat med äl-test eller tempning eller har några känningar vid äl. Men om det stämmer med äl+8 så tror jag absolut du skulle kunna känna. Jag har vid flera graviditeter haft svaga symtom från äl+6 och 7, alltså direkt efter att ägget fastnat gissar jag. Det som kommit först är en svag stickande/molande känsla, därefter lite molvärk. ett annat väldigt tidigt tecken för mig har varit starkare hunger, alltså så det verkligen suger i magen.
jag är också på äl+8 (eventuellt en dag längre). I söndags på kvällen på äl+5 så kände jag nån stickande känsla i ungefär 15 sekunder, och hela måndagen kände jag vid flera tillfällen molvärk som strålade upp i ryggen. Men både igår och idag har jag inte känt någonting och börjar tappa hoppet. Har iallafall tappat motivationen att testa tidigare än jg bestämt (på lördag).
hur känns det för dig? Anar du några symptom?
Jag minns inte riktigt om det varit precis så här. Vissa gånger har jag inte trott att jag varit gravid och antagligen inte känt efter så mycket och därför inte känt något. Men dom gånger jag vet med mig att jag verkligen känt så har det känts hela tiden.
men varje gång har varierat litegrann så det finns väl fortfarande en chans. Men även förra månaden (när testen inte ökade som dom skulle och jag fick ett tidigt missfall) så hade jag dagliga symptom, så lite uppgivet känns det. Men det blir ändå test på lördag!
Hej hej! Hoppar in här jag också. Första försöket, andra barnet. BIM för mig är 27/9 men har oregelbunden mens så det är alltid lite preliminärt. Kör med CB:s digitala advanced ÄL-stickor denna gång. Började testa redan för ett par dagar sedan för säkerhets skull. Hittills bara blinkande gubbe. Får se hur det går!
håller tummarna för alla er som håller på och testar tidigt med tvetydiga resultat att det ska börja synas nåt övertygande idag
Ni kan ta bort mig från listan, mensen kom idag precis som jag misstänkt. Dags att ta nya tag nästa månad. Lycka till alla
Äl+10 och testa-tidigt fortfarande blankt. Man står och vrider och vänder på testet med förhoppning om "det kanske ändå inte är ett torkstreck", men inser snabbt att så är inte fallet. Hade förhoppningar denna månad, men hoppet är rätt tömt nu då jag tycker det borde ha visat något hittills. Det var inte menat denna gång heller...