• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Längtarefternästa
    Cocachins skrev 2022-09-06 10:29:36 följande:
    Hej, jag har en fråga till detta gäng vi har BIM ungefär samtidigt? Vilken dag har ni tänk ta forts testet på (om ni tänkt testa) och vad kör ni för test? Skriv gärna också om ni fått något grav symtom.

@Barbrastreisand
    @Jojjans 
    @A13xandra13
    @ettanvandarnamn123
    @klara1997

Jag funderar på att testa på lördag, eller kan jag se innan det tror ni? Har vanliga såna där billiga teststickor. Har inga grav symtom, eventuellt lite stickningar i tittarna och nån känning i form av molvärk ibland men ytterst lite och troligen inbillning hehe.. 
    Jag har egentligen BIM 11/9 men då äl var lite drygt ett dygn sen så är jag bara på äl+7. Jag ska försöka hålla mig till lördag och tänkte då testa med ett "vanligt" (25 mlU/ml hCG). Med mitt första barn testade jag positivt BIM-3, vilket då var äl+10 (då hade jag äl på måndagen, BIM på söndagen och testade positivt på torsdagen), och då var strecket väldigt tydligt, så jag skulle egentligen vilja testa på torsdag eller fredag. Men jag försöker att hålla mig till lördag. 
  • Katch91

@jojjans
    Du sprider så mkt pepp :) 
    Jag hoppas verkligen, främst eftersom jag känner mig så säker på att jag verkligen kände implantationen i lördags. Får bara ge hormonerna lite tid nu.

• Jojjans
    Cocachins skrev 2022-09-06 10:29:36 följande:
    Hej, jag har en fråga till detta gäng vi har BIM ungefär samtidigt? Vilken dag har ni tänk ta forts testet på (om ni tänkt testa) och vad kör ni för test? Skriv gärna också om ni fått något grav symtom.

@Barbrastreisand
    @Jojjans 
    @A13xandra13
    @ettanvandarnamn123
    @klara1997

Jag funderar på att testa på lördag, eller kan jag se innan det tror ni? Har vanliga såna där billiga teststickor. Har inga grav symtom, eventuellt lite stickningar i tittarna och nån känning i form av molvärk ibland men ytterst lite och troligen inbillning hehe.. 

jag säger som barbara att dagar efter äl är mer betydande. På lördag är det äl+11 så då tänkte jag testa. Men får jag väldigt övertygande symptom tidigare än så, så kommer jag nog spontantesta tidigare. har rfsu testa tidigt och rfsu stickor. och ett cb digitalt ifall jag får streck på nåt annat. 

Hur går det för dig, hur många dagar efter äl? Och när tänker du testa?

• Jojjans

Jag som var så kaxig igår känner mig lite modfälld idag. Har visserligen känt mig mer hungrig än vanligt (och mer mätt efter jag väl ätit) men ingen molvärk och inga andra känningar. hoppas det kommer tillbaka senare idag?

• Katch91

@jojjans

håll hoppet uppe!!!!
    Jag har bara känt sug i magen typ som magkatarr. Och lite slemmig i svalget typ. Fast verkligen så subtila symtom.

Jag har Plussat, men såpass svagt att jag kommer vänta tills jag bekräftat med ett digitalt eller ett starkare streck. Men ÄL+10 nivåerna är på g upp

• Katch91

FUCK YES Hjärta
    ÄL+10 alt 11 idag. Mitt på dagen urin ca 3 timmar. Jag tolkar detta som positivt. Hoppas hoppas hoppas att detta blir starkare nu! 

• Katch91

@barbrastreisand

Jag kan ana något på ditt test förresten! Ser inte 100% blankt ut. : )

• Cocachins
    Katch91 skrev 2022-09-06 13:02:30 följande:

FUCK YES Hjärta
    ÄL+10 alt 11 idag. Mitt på dagen urin ca 3 timmar. Jag tolkar detta som positivt. Hoppas hoppas hoppas att detta blir starkare nu! 

Ja jag tycker mig se ett streck, Grattis!  
  • Cocachins
    Jojjans skrev 2022-09-06 12:18:17 följande:

jag säger som barbara att dagar efter äl är mer betydande. På lördag är det äl+11 så då tänkte jag testa. Men får jag väldigt övertygande symptom tidigare än så, så kommer jag nog spontantesta tidigare. har rfsu testa tidigt och rfsu stickor. och ett cb digitalt ifall jag får streck på nåt annat. 

Hur går det för dig, hur många dagar efter äl? Och när tänker du testa?

Jag hade pos äl test den 29:e och 30 aug. Den 31 var det negativt. Så jag tror jag hade äl 30 aug, men hade inga symptom denna månad vilket var sjukt skumt eftersom jag brukar få så ont annars.. men utifrån det så är jag väl då på Äl+7 idag kanske? 
  • Katch91
    Cocachins skrev 2022-09-06 13:34:57 följande:
    Ja jag tycker mig se ett streck, Grattis!  
    Hjärta Tack fina du!
Svar på tråden BIM sept -22