BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
@jojjans
Du sprider så mkt pepp :)
Jag hoppas verkligen, främst eftersom jag känner mig så säker på att jag verkligen kände implantationen i lördags. Får bara ge hormonerna lite tid nu.

jag säger som barbara att dagar efter äl är mer betydande. På lördag är det äl+11 så då tänkte jag testa. Men får jag väldigt övertygande symptom tidigare än så, så kommer jag nog spontantesta tidigare. har rfsu testa tidigt och rfsu stickor. och ett cb digitalt ifall jag får streck på nåt annat.
Hur går det för dig, hur många dagar efter äl? Och när tänker du testa?
Jag som var så kaxig igår känner mig lite modfälld idag. Har visserligen känt mig mer hungrig än vanligt (och mer mätt efter jag väl ätit) men ingen molvärk och inga andra känningar. hoppas det kommer tillbaka senare idag?
@jojjans
håll hoppet uppe!!!!
Jag har bara känt sug i magen typ som magkatarr. Och lite slemmig i svalget typ. Fast verkligen så subtila symtom.
Jag har Plussat, men såpass svagt att jag kommer vänta tills jag bekräftat med ett digitalt eller ett starkare streck. Men ÄL+10 nivåerna är på g upp
FUCK YES 
ÄL+10 alt 11 idag. Mitt på dagen urin ca 3 timmar. Jag tolkar detta som positivt. Hoppas hoppas hoppas att detta blir starkare nu!

@barbrastreisand
Jag kan ana något på ditt test förresten! Ser inte 100% blankt ut. : )
FUCK YES 
ÄL+10 alt 11 idag. Mitt på dagen urin ca 3 timmar. Jag tolkar detta som positivt. Hoppas hoppas hoppas att detta blir starkare nu!
jag säger som barbara att dagar efter äl är mer betydande. På lördag är det äl+11 så då tänkte jag testa. Men får jag väldigt övertygande symptom tidigare än så, så kommer jag nog spontantesta tidigare. har rfsu testa tidigt och rfsu stickor. och ett cb digitalt ifall jag får streck på nåt annat.
Hur går det för dig, hur många dagar efter äl? Och när tänker du testa?
Tack fina du!