BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Äntligen positivt äl-test, cd 19!!
När man testat som en tok och den där smileyn äntligen dyker upp! Bara så konstigt att de där äl-flytningarna inte riktigt är kvar, hade som mest för 2 dagar sen... hmm..?
Aja nu håller vi TUMMARNA SÅÅ HÅRT för denna månad!
Evig väntan men nu kan jag äntligen lägga till mig i listan :)
1/9 Etaj
1/9 hejfredrikson
5/9 Pörny
5/9 FruZ
2/9 Cykelhjul
3/9 Melsson
4/9 Muurrreeee
4/9 Virrevarr
5/9 Hannis1983
7/9 Jagälskarsommaren
7/9 MyFirstBaby
7/9 TrueResolution
8/9 Ametisten91
9/9 sofieodq
10/9 Inker000
10/9 Trana123
11/9 katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Barbrastreisand
12/9 Jojjans
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Roxwell
18/9 Idapida2022
21/9 Rosen
21/9 Amaaanda00
21/9 Sjuttonmånader
23/9 Idas1235
2/9 maymom
28/9 Acire94
29/9 medioker
30/9 Ewcia
@jojjans
Ja jag är likadan! Skulle aldrig kunna hålla det hemligt. Men jag tänker att jag skulle bli förlåten ganska snabbt om nyheten nu var positiv. Alla negativa test jag får behöver han inte veta om hehe.
Börjar bli lite nervöst nu, BIM närmar sig och just nu mår jag väldigt bra. Molar PYTTE i magen, den känns liksom lite full eller knölig där nere under jeansen men i övrigt inget speciellt
När man testat som en tok och den där smileyn äntligen dyker upp! Bara så konstigt att de där äl-flytningarna inte riktigt är kvar, hade som mest för 2 dagar sen... hmm..?
Äl+8 och negativt testa-tidigt.
Håller tummarna att det dyker upp något imorgon då jag plussade med förra barnet på äl+9 med dessa.
kanske är det kroppens sätt att berätta att det ä är som mest fördelaktigt för just dig att ligga några dagar innan äl? :)
@jojjans
Ja jag är likadan! Skulle aldrig kunna hålla det hemligt. Men jag tänker att jag skulle bli förlåten ganska snabbt om nyheten nu var positiv. Alla negativa test jag får behöver han inte veta om hehe.
Börjar bli lite nervöst nu, BIM närmar sig och just nu mår jag väldigt bra. Molar PYTTE i magen, den känns liksom lite full eller knölig där nere under jeansen men i övrigt inget speciellt
jag vet att när jag blev gravid för 1,5 år sen så var det precis så. Jag hade jättemycket känningar tidigt, och tog ett tidigt test som visade negativt. Nånstans så försvann mina symptom och jag trodde jag inbillar mig. Sen blev mensen sen och symptomen kom tillbaka och jag plussade på äl+14 :)
Äl+8 och negativt testa-tidigt.
Håller tummarna att det dyker upp något imorgon då jag plussade med förra barnet på äl+9 med dessa.
den allra största sannolikheten är ju att det är negativt pga för tidigt att testa, försök intala dig det. jag har en gång plussat på äl+9 men alla andra graviditeter har det varit blankt så tidigt.