• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Sjuttonmånader

Äntligen positivt äl-test, cd 19!! 
    När man testat som en tok och den där smileyn äntligen dyker upp!Hjärta Bara så konstigt att de där äl-flytningarna inte riktigt är kvar, hade som mest för 2 dagar sen... hmm..? 

Aja nu håller vi TUMMARNA SÅÅ HÅRT för denna månad! 

• Sjuttonmånader

Evig väntan men nu kan jag äntligen lägga till mig i listan :)

1/9 Etaj   Plus
    1/9 hejfredrikson Plus
    5/9 Pörny   Plus
    5/9 FruZ  Plus

2/9 Cykelhjul
    3/9 Melsson
    4/9 Muurrreeee
    4/9 Virrevarr
    5/9 Hannis1983
    7/9 Jagälskarsommaren
    7/9 MyFirstBaby
    7/9 TrueResolution
    8/9 Ametisten91
    9/9 sofieodq 
    10/9 Inker000
    10/9 Trana123
    11/9 katch91
    11/9 Längtarefternästa
    12/9 Barbrastreisand
    12/9 Jojjans 
    12/9 Cocachin
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    13/9 klara1997
    14/9 Roxwell
    18/9 Idapida2022
    21/9 Rosen
    21/9 Amaaanda00
    21/9 Sjuttonmånader
    23/9 Idas1235
    2/9 maymom
    28/9 Acire94
    29/9 medioker
    30/9 Ewcia

• Katch91

@jojjans
    Ja jag är likadan! Skulle aldrig kunna hålla det hemligt. Men jag tänker att jag skulle bli förlåten ganska snabbt om nyheten nu var positiv. Alla negativa test jag får behöver han inte veta om hehe. 

Börjar bli lite nervöst nu, BIM närmar sig och just nu mår jag väldigt bra. Molar PYTTE i magen, den känns liksom lite full eller knölig där nere under jeansen men i övrigt inget speciellt 

• Barbrastreisand
    Sjuttonmånader skrev 2022-09-06 06:55:42 följande:

När man testat som en tok och den där smileyn äntligen dyker upp!Hjärta Bara så konstigt att de där äl-flytningarna inte riktigt är kvar, hade som mest för 2 dagar sen... hmm..? 

Woho! Jag brukar vanligtvis få äl-flytningar 4-5dagar innan äl, men inte varje dag utan de kommer och går. Håller alla tummar och tår, lycka till!
  • Barbrastreisand

Äl+8 och negativt testa-tidigt.
    Håller tummarna att det dyker upp något imorgon då jag plussade med förra barnet på äl+9 med dessa. 

• Jojjans
    Sjuttonmånader skrev 2022-09-06 06:55:42 följande:

kanske är det kroppens sätt att berätta att det ä är som mest fördelaktigt för just dig att ligga några dagar innan äl? :)

• Jojjans
    Katch91 skrev 2022-09-06 07:11:31 följande:

@jojjans
    Ja jag är likadan! Skulle aldrig kunna hålla det hemligt. Men jag tänker att jag skulle bli förlåten ganska snabbt om nyheten nu var positiv. Alla negativa test jag får behöver han inte veta om hehe. 

Börjar bli lite nervöst nu, BIM närmar sig och just nu mår jag väldigt bra. Molar PYTTE i magen, den känns liksom lite full eller knölig där nere under jeansen men i övrigt inget speciellt 

jag vet att när jag blev gravid för 1,5 år sen så var det precis så. Jag hade jättemycket känningar tidigt, och tog ett tidigt test som visade negativt. Nånstans så försvann mina symptom och jag trodde jag inbillar mig. Sen blev mensen sen och symptomen kom tillbaka och jag plussade på äl+14 :)

• Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-09-06 08:36:49 följande:

Äl+8 och negativt testa-tidigt.
    Håller tummarna att det dyker upp något imorgon då jag plussade med förra barnet på äl+9 med dessa. 

den allra största sannolikheten är ju att det är negativt pga för tidigt att testa, försök intala dig det. jag har en gång plussat på äl+9 men alla andra graviditeter har det varit blankt så tidigt. 

• Cocachins
    Hej, jag har en fråga till detta gäng vi har BIM ungefär samtidigt? Vilken dag har ni tänk ta forts testet på (om ni tänkt testa) och vad kör ni för test? Skriv gärna också om ni fått något grav symtom.

@Barbrastreisand

@Jojjans 
    @A13xandra13
    @ettanvandarnamn123
    @klara1997

Jag funderar på att testa på lördag, eller kan jag se innan det tror ni? Har vanliga såna där billiga teststickor. Har inga grav symtom, eventuellt lite stickningar i tittarna och nån känning i form av molvärk ibland men ytterst lite och troligen inbillning hehe.. 
  • Barbrastreisand
    Cocachins skrev 2022-09-06 10:29:36 följande:
    Hej, jag har en fråga till detta gäng vi har BIM ungefär samtidigt? Vilken dag har ni tänk ta forts testet på (om ni tänkt testa) och vad kör ni för test? Skriv gärna också om ni fått något grav symtom.

@Barbrastreisand
    @Jojjans 
    @A13xandra13
    @ettanvandarnamn123
    @klara1997

Jag funderar på att testa på lördag, eller kan jag se innan det tror ni? Har vanliga såna där billiga teststickor. Har inga grav symtom, eventuellt lite stickningar i tittarna och nån känning i form av molvärk ibland men ytterst lite och troligen inbillning hehe.. 
    Jag kunde inte låta bli att testa idag på äl+8 haha, men det är ett känsligare "testa tidigt" från babyplan. Inga symtom alls.

Vet du när du hade din ägglossning?:) Det är mer betydande än när bim är, med vanliga test så hade jag nog börjat från äl+10-11. 
Svar på tråden BIM sept -22