MeIMyself skrev 2023-02-16 13:03:50 följande:
Ja, jag tänker också på om det var mitt fel :(
Jag tar redan B12, D vitamin , folsyra + omega 3 HAHA
har typ inte druckit på flera veckor och varken snusar eller röker :)
Försöker tom hålla andan när jag går förbi någon som röker hahaha
Det jag kommer försöka göra nästa gång är att jag ska försöka att inte stressa så mycket och tänka på det, kanske ta ledigt och resa bort jag vet inte men vill inte fokusera så mycket på det..
Jag också, känns som att jag äter varenda vitamin som finns. Tidigare åt jag multivitamin som innehåller b12 men på lappen om frysåterföring stod de 1mg b12, tror inte de nämnt den dosen förut utan bara "ta b12 och folsyra".
Det låter nyttigt! Vi planerar också en resa men allt kretsar kring min mens så får avvakta haha
Lama21 skrev 2023-02-16 20:18:32 följande:
MeIMyself skrev 2023-02-16 12:18:44 följande:
Håller tummarna för att det går hela vägen för er
Tack! Vul gick fint, fin slemhinna och äggblåsa som vuxit till sig. Återföring på onsdag!! Tog ovitrelle ikväll så nu hoppas jag på att det gosar till sig ännu mer i livmodern så att den stannar.
Tror att det är vanligt att tänka att det är ens eget fel när det inte går som det ska, men sen brukar jag tänka på alla som blivit gravida utan att försöka/utan att veta om det och många av dem har nog gjort sämre saker när de inte vetat. Klart att det man stoppar i sig har viss betydelse men äter man varierat och undviker det livsmedelsverket säger att man ska undvika tror jag knappast att det är det som avgör.
Vad skönt att det gick bra, och kul mer återinföring äntligen!
Exakt, barn blir till under alla tänkbara förhållanden. Och precis som du säger man kommer bra långt på en varierad kost. Jag lyssnade på ett poddavsnitt med ett par som slutat äta socker, dricka kaffe helt, eventuellt åt de heller inte mjöl, det var massa grejer de gjorde. Jag förstår verkligen att man vill göra allt i sin makt, men ibland känns de som att det lätt kan gå till överdrift. Jag har själv googlat och funderat på bidrottninggele och bisolvon och alla andra grejer som folk har nämnt ska hjälpa haha..