• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • Ess
    Anonym (......) skrev 2022-06-22 19:51:04 följande:
    Men sluta gnäll på dem när det är pappans ansvar från början.. Du klagar och klagar och klagar men inte ETT ORD om din man och hans stora misslyckande. Väldigt lustigt.. Hur kan du ens tända på en karl som skapat sååååå väääärdelösa ungar (som det låter på dig).

Sen har de ju makten över dig ändå, då detta stör dig så otroligt mycket att du skrivit ca tusentals inlägg här om dem...
    Jag svarar i trådar där folk påstår att man måste det eller detta med särkullarna, vilket man inte behöver. Varför ska din mfl åsikter stå oemotsagda?
    Varför går du själv in och gnäller på dem som inte delar din åsikt?
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-22 19:38:08 följande:
    "Tyvärr så finns de kvar". Ja du önskar väl att dom dog.
    Varför skulle jag det?
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-22 20:19:30 följande:
    Varför skulle jag det?
    För att du är en svartsjuk person, o det styr dig utav helvete.
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-22 20:19:30 följande:
    Varför skulle jag det?
    Du slipper dom för alltid och du får ha "begagnade mannen" helt för dig själv.
  • Ess
    BreachMode skrev 2022-06-22 20:28:22 följande:
    För att du är en svartsjuk person, o det styr dig utav helvete.
    Kockobello skrev 2022-06-22 20:32:06 följande:

Fan vad tramsiga ni är. När argumenten tryter så måste ni ändå dra till med något.
  • Ess
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-22 19:58:21 följande:
    Jag tror nog inte att "Ess" vill att hennes mans tre barn sedan innan ska avlida. Om inte annat så för mannens skull.

Man önskar inte livet ur alla man ogillar, det räcker att inte träffa dem.
    Helt rätt, varför önska livet ur andra människor. Det säger faktiskt mer om dom som skriver det än om mig som mottagare.
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-22 20:35:35 följande:
    Kockobello skrev 2022-06-22 20:32:06 följande:

Fan vad tramsiga ni är. När argumenten tryter så måste ni ändå dra till med något.
    Har massor med argument. Ser dock inte poängen med o dela med sig. Vill du gå runt och vara besviken, sur eller arg på hela omvärlden, får du väl lov att gå o vara det helt själv.  
  • Anonym (A)
    BreachMode skrev 2022-06-22 20:38:38 följande:
    Har massor med argument. Ser dock inte poängen med o dela med sig. Vill du gå runt och vara besviken, sur eller arg på hela omvärlden, får du väl lov att gå o vara det helt själv.  
    +1
  • BreachMode
    Anonym (A) skrev 2022-06-22 21:49:07 följande:
    +1
    <3
  • Anonym (Polly)
    Wolfie13 skrev 2022-06-22 19:52:57 följande:
    Kommunikation och gränser. Så blir man inte påprackad nåt
    Det var kommunikation och jag satte gränser innan. Var tydlig med att jag inte vill ha ansvar för hans unge. Tyvärr hade hans ex lite för mycket makt just då. 
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!