• Anonym (A)

Jo jag skiter i dina barn!

Jemp skrev 2022-06-15 18:06:57 följande:
    Jag utgår från att man hjälps åt i en familj och att man bryr sig om de man bor med.
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2022-06-16 09:39:29 följande:
    Om du ignorerar bonusbarnen då bryr du dig inte om deras pappa heller. En bra förälder tillåter inte en ny partner att behandla ens barn på det sättet. Men du kanske menar du att både du och pappan skiter i barnen?
    Så sant
  • Anonym (A)
    Anonym skrev 2022-06-21 19:55:17 följande:
    Du kan ju knappt räknas som bonusmorsa (eller malusmorsa om du föredrar det) om din karl tar hem sitt barn bara fyra dagar i månaden.

Har du själv barn? Eller vill ha? Om du vill ha en totalt oengagerad far till dom så har du ju hittat rätt iaf..
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (......) skrev 2022-06-22 18:56:59 följande:
    Men du är ju i varenda tråd och ondgör dig över dina värdelösa bonusbarn som du inte ens har någon kontakt med... Väldigt märkligt ändå att de upptar så mycket av dina tankar och tid.
    Du överdriver åt det grövsta dessutom. Man kan istället bara vara normal, kommunicera och hjälpas åt. 
    Håller  med
  • Anonym (A)
    BreachMode skrev 2022-06-22 20:38:38 följande:
    Har massor med argument. Ser dock inte poängen med o dela med sig. Vill du gå runt och vara besviken, sur eller arg på hela omvärlden, får du väl lov att gå o vara det helt själv.  
    +1
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!