• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Anonym (Man 45 GBG)

När vi börjar att ha förspel blir jag kåt och blir hård. Men ofta när jag går vidare från smekningar till att slicka eller använder fingrar på henne slaknar jag efter en stund.

Jag brukar sikta på att ge henne minst en orgasm innan vi går vidare. Jag tror verkligen att jag fortfarande är kåt och jag blir kåt av bara tanken på detta men visst slaknar jag. I mitt fall tror jag att detta fenomen börjat med mitt åldrande och att jag lägger fokus och energi på hennes njutning.

Jag har inga minnen av att det var så när jag var yngre.

• Anonym (fru)

Min make blir hård av att slicka.
  • Anonym (Erfaren man)
    MammAmma skrev 2022-05-29 15:33:14 följande:

Min kille älskar att slicka mig och blir stenhård bara av att tänka på det.

Han har alltid älskat att slicka fitta, fått massor med övning och har därmed även blivit otroligt bra på det. Så tack till alla hans tidigare sexpartners, jag skördar frukterna av deras jobb idag, haha

Här sätter du fingret på hur viktigt det är med goda erfarenheter och tidigare partners :)
  • Anonym (Johnny)
    MammAmma skrev 2022-05-29 15:33:14 följande:

Min kille älskar att slicka mig och blir stenhård bara av att tänka på det.

Han har alltid älskat att slicka fitta, fått massor med övning och har därmed även blivit otroligt bra på det. Så tack till alla hans tidigare sexpartners, jag skördar frukterna av deras jobb idag, haha

Kan du beskriva kort hur en perfekt slickning görs.
  • Gävle 2025

Jag blir jätte hård när jag slickar de är så härligt skönt synd bara att det är så länge sedan nu 

• Anonym (Förr)

Ja riktigt kåt och gillar det men min nuvarande tjej vill inte att jag gör det då en hon tycker att det är äckligt att vara där och slafsa som hon uttrycker det.

• Jabbahutt

Stenhård av det, älskar smaken så slickar gärna länge och mycket..älskar facesitting och gärna fontän

• Kofukan

Älskar att slicka, känna hur kvinnan. Blir riktigt blöt sen få slicka till orgasm och kanske få fontän, underbart med blöt kåt kvinna, blir stenhård av det..

• Noname00

Ja det kan jag bli men det är om hon är delaktig, spänner ut fittan eller särar på fittläpparna lite lätt,, å svarar när jag slickar med stönd gensvar, o gärna info när hon är på g att komma så man inte slutar.

• Krassekrisse

Ja; jag och min fru är båda införstådda med att oralsex utförs främst för min njutning, medan hon tycker att det är helt okej. 

Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?