• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Anonym (Glad)

Kan bli vrålkåt av att slicka :)

• Anonym (Hon kåt = jag kåt)

Ja.
    Men jag blir inte kåt av själva slickandet utan jag blir kåt av att hon blir kåt och att jag har förmåga göra henne kåt när jag slickar henne.
    Hennes gensvar och kåthet på mina handling gör mig kåt.

En upplevelse som gjorde mig kåt var t ex när jag slickade min fru samtidigt som hon sög sin älskare. Jag kunde se henne och lite av honom från min vinkel men dessutom kunde jag se allt ännu bättre i en spegel och från en annan vinkel. Jag är ganska visuell och att se det i två olika vinklar, samtidigt som vi alla tre kunde njuta rent fysiskt, och att min fru uppenbarligen njöt jättemycket, det gjorde mig extra kåt.

Min fru brukar också referera till den händelsen och berätta att det gjorde henne mycket tänd.

• Anonym (TurnON)
    Anonym (Man 42) skrev 2022-05-06 06:32:33 följande:

Sen har alla inte varit lika roliga att slicka.. Man har ju sina favoriter.

Jo så är det ju. Det visuella, kemin och reaktionerna betyder ju mycket för upplevelsen och viktigast kanske smaken och doften.
  • Anonym (slickaren)

JA! Jag blir kåt av att slicka min sambo. Jag blir hård, och det börjar också komma klar vätska från min kuk när jag slickar henne. Hela upplevelsen är ljuvlig för mig. Hur hon låter, hennes lukt, hennes smak osvTungan ute

• prospicientia

Japp, jag blir ordentligt kåt av det. Jag kan inte hålla erektionen särskilt länge it sträck vid samlag - säg femton minuter (är 44 år) - men när jag ger oralsex blir jag oftast fort hård igen. 

• prospicientia

Jag fortsätter: Nej, jag behöver absolut inte ha stånd eller vara kåt från början för att gilla att slicka. (Jag kan hålla ståndet längre när en tjej rider mig vid samlag, eftersom jag inte blir fysiskt trött då som i andra ställningar.)

Vi killar blir ju också bevätskade. För mig är det ett tecken på kåthet som kommer långt innan jag får stånd. Jag fortsätter också att vara kletig långt efter att jag tappat ståndet om jag har sexuellt umgänge eller tänker på sex eller onanerar.

• prospicientia
    Svennebanan75 skrev 2022-05-04 23:20:10 följande:

Slicka är nästan en måste för mig? ok, lite överdrift, men jag har svårt att tänka mig en långvarig sexuell relation där jag inte slickar hennes fitta.
    Det är tre skar jag älskar, att se henne njuta och ha makten över hennes orgasm, smaken och doften. För mig är smak och doft en viktig del i kåtheten. Jag har inte alltid stånd när jag slickar, men hela min kropp blir redo att knulla henne att om jag inte redan är hård så blir jag det direkt när jag ska knulla henne.
    Jag kommer åt bäst att slicka när hon ligger på rygg eller sitter på mitt ansikte. Kåtast blir jag när hon sitter på mig!

Mmm... Dock har jag aldrig märkt att det skulle smaka någonting särskilt. Det är riktigt coolt om hon spontant vilar fötterna på min rygg medan jag slickar! :D Just att hon njuter är ju det jag blir kåtast av även vid samlag. Dock har jag fått höra att jag borde slappna av och tänka på mig själv också, men jag har svårt för det; jag har svårt att njuta utan att fokusera på någonting som gör mig kåt. (Jag får oftast inte orgasm vid sex oavsett i vilken form.) 
  • Anonym (Här med)

Spännande svar! jag har nämligen också fått hjärnspöken av att min kille kan slakna alternativt inte blir hård när han slickar mig. Och jag tänker att de är en känslig fråga att ställa ?varför blir du inte hård av att gå ner på mig?? Känns anklagande även om man försöker ställa frågan nyfiket så har man ofta fått höra att det för killen i sig kan bli en psykisk spärr om man påpekar den uteblivna hårdheten oavsett sammanhang? Jag menar, om det inte är ett problem i övrigt liksom. 

Jag vill ju också att min kille ska bli stenhård av att slicka mig, vilket han blir av alla andra sexuella aktiviteter- stenhård på bara nån sekund alltid när det inleds sexy time (undantag för när han kommit måste de gå ett par timmar minst ) och därför får jag hjärnspöken av att han slaknar eller inte blir hård av att slicka mig - han påstår att han gillar det men han har aldrig gått ner på mig annat än i förspel - dvs efter att han varit för me kuken verkar de va big no no att  slicka under akten liksom?känns tråkigt :( 

• Doc H

Är något av en "smak fetisch"
    Äskar att smaka på en kvinnas hud, typ överallt 
    Oralsex är underbart att ge
    Göra henne ordentligt kåt och blöt..

• Anonym (Anonym man)
    Anonym (Här med) skrev 2022-05-06 17:14:29 följande:

Spännande svar! jag har nämligen också fått hjärnspöken av att min kille kan slakna alternativt inte blir hård när han slickar mig. Och jag tänker att de är en känslig fråga att ställa ?varför blir du inte hård av att gå ner på mig?? Känns anklagande även om man försöker ställa frågan nyfiket så har man ofta fått höra att det för killen i sig kan bli en psykisk spärr om man påpekar den uteblivna hårdheten oavsett sammanhang? Jag menar, om det inte är ett problem i övrigt liksom. 

Jag vill ju också att min kille ska bli stenhård av att slicka mig, vilket han blir av alla andra sexuella aktiviteter- stenhård på bara nån sekund alltid när det inleds sexy time (undantag för när han kommit måste de gå ett par timmar minst ) och därför får jag hjärnspöken av att han slaknar eller inte blir hård av att slicka mig - han påstår att han gillar det men han har aldrig gått ner på mig annat än i förspel - dvs efter att han varit för me kuken verkar de va big no no att  slicka under akten liksom?känns tråkigt :( 

Släpp dina hjärnspöken! Vi blir kåta av det men utan stimuli av penis så går ståndet ner, helt naturligt. Att bli hård av att slicka blir jag sällan men inte aldrig. Men det beror helt på situation. Att få se hur hon njuter och när hon kommer är för mig bättre än att själv få orgasm (eller stånd) om jag säger så. om du nu tycker om det och han går ner på dig, njut eller styr honom hur du vill ha det. Det går han igång på och du vinner på det!
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?