• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym man)

Älskar slicka henne. Motsatt till vad flera kanske tror gör jag det såklart för henne men minst lika mycket för mig själv. 

• Man i norr

Skulle nästan kunna komma själv pga att jag lever mig med så i hennes njutning 😋😛

• Gbgkillen73a

Jag älskar att slicka länge och jag blir otroligt kåt av att jag gör henne kåt till max. Det är helt underbart att slicka i mig safterna. 

• Anonym (Robert)

Nä, det där får hon ordna med själv. Mycket kan jag göra men inte att pilla än mindre ha munnen där. Många fixar ju sig inte där nere heller. Det är en smaksak men för mig funkar det inte med allt det där, tyvärr.

• Anonym (Ger gärna)

Jag älskar att slicka min fru. Men jag får inte stånd av det. Jag blir mer kåt psykologiskt i huvudet av det och får en underbar psykologisk njutning av att ge henne njutning. Däremot så krävs det väldigt lite beröring på min penis efter slickandet för att den ska bli hård. Jag blir alltså lättare hård efter slickande än vad jag blir om jag inte slickar först. Men just under slickande uppstår inte hårdhet.

• Anonym (Robert)
    Anonym (Ger gärna) skrev 2025-02-03 04:32:24 följande:

Jag älskar att slicka min fru. Men jag får inte stånd av det. Jag blir mer kåt psykologiskt i huvudet av det och får en underbar psykologisk njutning av att ge henne njutning. Däremot så krävs det väldigt lite beröring på min penis efter slickandet för att den ska bli hård. Jag blir alltså lättare hård efter slickande än vad jag blir om jag inte slickar först. Men just under slickande uppstår inte hårdhet.

Håller helt med en riktig turnoff. Vissa är ju inte heller så noga med hygienen där nere .:: 
  • Anonym (Robert)

Jag har en vibrator jag gärna sätter på kvinnan som förspel, det brukar vara uppskattat däremot. den har en sådan funktion som heter oralsex. Min senaste skrattade högt och sa att hon har en likadan hemma. brukar gilla att leka med olika styrkor så att hon tycker det känns bra. ger det gärna tid så det känns bra innan vi kör igång 

• Anonym (Johnny)

69 är underbart förspel hos oss, tänder oss båda och jag älskar smaken och känslan. Växlar fokus mellan min mun och min k*k. Wow.

Men hon har aldrig gjort det så att jag kommit, och hon säger att jag inte kan slicka henne till orgasm. Hon vill ha sin satisfyer till finalen.

- Så jag är utkonkurrerad nu?

- Ja (fniss)

• enheltovanligman

Jag blir otroligt kåt av att slicka. Det är något oerhört med både synen av en kvinnas kön och doften för att inte säga smaken av fitta som kan göra mig otroligt kåt. Sedan brukar jag jag redan vara kåt när jag går ner mellan benen på min fru, men kuken brukar bli hård som sten 😂

Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?