• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • prospicientia
    Anonym (Här med) skrev 2022-05-06 17:14:29 följande:

Spännande svar! jag har nämligen också fått hjärnspöken av att min kille kan slakna alternativt inte blir hård när han slickar mig. Och jag tänker att de är en känslig fråga att ställa ?varför blir du inte hård av att gå ner på mig?? Känns anklagande även om man försöker ställa frågan nyfiket så har man ofta fått höra att det för killen i sig kan bli en psykisk spärr om man påpekar den uteblivna hårdheten oavsett sammanhang? Jag menar, om det inte är ett problem i övrigt liksom. 

Jag vill ju också att min kille ska bli stenhård av att slicka mig, vilket han blir av alla andra sexuella aktiviteter- stenhård på bara nån sekund alltid när det inleds sexy time (undantag för när han kommit måste de gå ett par timmar minst ) och därför får jag hjärnspöken av att han slaknar eller inte blir hård av att slicka mig - han påstår att han gillar det men han har aldrig gått ner på mig annat än i förspel - dvs efter att han varit för me kuken verkar de va big no no att  slicka under akten liksom?känns tråkigt :( 

Men hur är du då med att slickar dig efter att han kommit? Jag har brukat föreslå det. Men vanligen är inte tjejer så sugna på det längre om jag tappat erektionen helt.
  • Anonym (TS)
    prospicientia skrev 2022-05-07 15:08:17 följande:
    Men hur är du då med att slickar dig efter att han kommit? Jag har brukat föreslå det. Men vanligen är inte tjejer så sugna på det längre om jag tappat erektionen helt.
    Jag vet att frågan inte var riktad till mig med eftersom jag är TS så tar jag mig friheten att svara ändå. Jag har absolut inget emot om han skulle slicka efter att han kommit och då hade jag inte alls reagerat på att han var slak. Men enligt min erfarenhet tappar killar ofta lusten efter att de kommit och då blir slicket också helt oengagerat av förklarliga anledningar.
  • prospicientia
    Anonym (TS) skrev 2022-05-07 15:44:03 följande:
    Jag vet att frågan inte var riktad till mig med eftersom jag är TS så tar jag mig friheten att svara ändå. Jag har absolut inget emot om han skulle slicka efter att han kommit och då hade jag inte alls reagerat på att han var slak. Men enligt min erfarenhet tappar killar ofta lusten efter att de kommit och då blir slicket också helt oengagerat av förklarliga anledningar.
    Jag hade inte koll på vem jag citerade så den kan lika gärna vara riktad till er båda, men det förstod du nog, verkar det som. Glad

Ja, jag har hört att många killar bara vill slappna av då eller så. Alla är ju olika. För mig är det mer en känslomässig grej att det är roligt om hon kommer sist - typ att man sparar det godaste till sist, haha Skrattande -  och det är ju lika roligt att ge även om jag inte är kåt längre.
  • Anonym (M)

Ja jag blir definitivt kåt och har ofta rejält stånd när jag börjar slicka henne. Däremot eftersom åtminstone jag brukar ligga ner och ståndet hamnar ivägen mot magen så brukar erektionen gå ner. Det betyder dock inte att jag inte är upphetsad. 

• Pappatill1

Jag blir hård av kramar. Say no more Tungan ute

• Lydig man

Jag tycker mycket om att slicka då jag älskar att ge. Att höra Henne bli kåt och njuta gör mig väldigt kåt. 

• Anonym (Mm)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2022-05-04 22:52:28 följande:

Njuter väldigt mycket av slickande på min fru. Blir mycket kåt av det och är mycket hård i princip hela tiden.

Bland det bästa som finns att syssla med typ.

Oftast ligger hon på rygg och jag mellan hennes ben. Men jag vill gärna göra det i olika positioner. Ligga under henne med henne på knä eller allra bäst att hon sitter gränsle över mitt ansikte, mums. Så häftigt när det märks bra resultat och utfall av slickandet, en egoboost när det kommer rinnande/forsande fontän till exempel...

Får jag slicka henne mycket länge, kanske uppåt en halvtimme (jag vill i princip alltid göra det längre än vad hon vill) så kanske jag mjuknar lite möjligen men kåtheten är lika stor hela tiden och så snart hon signalerar att hon vill ha mig i sig blir jag hård igen. 

Lycka till! 
    Berätta för partnern hur du vill ha det!

Du är inte öppen för att experimentera lite med nån  annan som tycker du låter som en dröm? Med eller utan frun?
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Mm) skrev 2022-05-17 20:56:49 följande:
    Du är inte öppen för att experimentera lite med nån  annan som tycker du låter som en dröm? Med eller utan frun?
    Hej Mm.

Det skulle vara trevligt och spännande att experimentera med nån annan tillsammans med frun. Vi har dock inte pratat om det, inte än iallafall.

Att jag skulle träffa nån annan utan att frun var med skulle inte kännas okej om det inte var med hennes godkännande och det har vi inte heller diskuterat, inte än iallafall.
  • Anonym (Rafi)

Fuck Yesh, det rinner ofta kåtolja ur kuken när jag går ner på kvinnan.

Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?