• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Anonym (Boll)

Min kille blir hårdare av att slicka. Om hans stånd kommit av sig lite tex pga ngn distraktion under akten så vill han gärna gå ner på mig för att på så vis få hårt stånd igen. Men har ex som fungerat helt tvärt om, dessa har jag haft mycket svårt att njuta med.. 

• Anonym (TS)
    Anonym (Boll) skrev 2022-05-04 21:28:44 följande:

Min kille blir hårdare av att slicka. Om hans stånd kommit av sig lite tex pga ngn distraktion under akten så vill han gärna gå ner på mig för att på så vis få hårt stånd igen. Men har ex som fungerat helt tvärt om, dessa har jag haft mycket svårt att njuta med.. 

Ja, det har börjat sätta sig lite i huvudet på mig också nu så att jag svårt att slappna av och njuta av det. 

Härligt att din nuvarande verkligen gillar det. 

• Anonym (Boll)
    Anonym (TS) skrev 2022-05-04 21:33:34 följande:

Ja, det har börjat sätta sig lite i huvudet på mig också nu så att jag svårt att slappna av och njuta av det. 

Härligt att din nuvarande verkligen gillar det. 

Prada om det med honom? Han kanske är lite osäker hur han ska göra det skönt för dig och därmed tappar ståndet pga lite stress eller press inombords. Genom att prata på djupet om detta kan du kanske slappna av och njuta fullt ut.. Trots att han inte är hård.
  • Hotelliggaren
    Anonym (TS) skrev 2022-05-04 21:19:43 följande:
    Tack för den förklaringen om ståndet. Det kan alltså vara så att han inte är tillräckligt kåt innan han börjar då. Eller att han behöver stimulans under tiden. 
    Alltså....ja om det är viktigt för dig att han är hård hela tiden han slickar dig... Det viktiga är väl att han är hård när han ska in i dig? För honom spelar det nog ingen roll. Han blir inte kåtare eller njuter mer av att vara hård. Fattar ju att det är ett problem om han tappar ståndet av att slicka och sen inte kan knulla. Men så är väl inte fallet här?
    Du måste förstå att kukar lever sitt eget liv. Kan stå i en timme helt i "onödan" och sen slakna just när man ska till. Särskilt om den stått länge innan. En kuk måste liksom vila lite ibland men är man kåt och avslappnad så kommer den vakna igen när du ägnar dig åt den.
    Ett vanligt problem är "nervositets-impotens". Kuken har slaknat nån gg när man som minst vill det och så är man rädd att det ska hända igen. Lite som att gå upp i boxningsringen och vara rädd för motståndaren, då kan man inte vinna.
    Tror de flesta killar varit med om det nån period i livet, särskilt om man är stressad eller mår lite dåligt psyksiskt.
  • Anonym (Anonym man)

Jag går igång på att slicka, jag gillar det och blir kåt men jag får inte stånd. Kanske kan jag bli halvstyv men från ett hårt stånd till att börja slicka så går ståndet ner. Det betyder inte nödvändigtvis att jag inte gillar det eller är och förblir kåt, så om din kille slaknar så kan han ändå gå igång på det. 

• Anonym (TS)
    Hotelliggaren skrev 2022-05-04 21:55:54 följande:
    Alltså....ja om det är viktigt för dig att han är hård hela tiden han slickar dig... Det viktiga är väl att han är hård när han ska in i dig? För honom spelar det nog ingen roll. Han blir inte kåtare eller njuter mer av att vara hård. Fattar ju att det är ett problem om han tappar ståndet av att slicka och sen inte kan knulla. Men så är väl inte fallet här?
    Du måste förstå att kukar lever sitt eget liv. Kan stå i en timme helt i "onödan" och sen slakna just när man ska till. Särskilt om den stått länge innan. En kuk måste liksom vila lite ibland men är man kåt och avslappnad så kommer den vakna igen när du ägnar dig åt den.
    Ett vanligt problem är "nervositets-impotens". Kuken har slaknat nån gg när man som minst vill det och så är man rädd att det ska hända igen. Lite som att gå upp i boxningsringen och vara rädd för motståndaren, då kan man inte vinna.
    Tror de flesta killar varit med om det nån period i livet, särskilt om man är stressad eller mår lite dåligt psyksiskt.

Jag inser att jag tydligen kan väldigt lite om män och stånd. Du menar alltså att han inte njuter mer av att vara hård än att vara slak? Jag var helt säker på att just den känslan att vara hård, pirret och bultandet, var det som definierade känslan av att vara riktigt kåt. Alltid lär man sig nåt nytt. 

Det är inte viktigt för mig att han är hård hela tiden, jag kan gladeligen suga honom hård efteråt, men det är viktigt för mig att han är kåt hela tiden han slickar. Och i mitt huvud har jag alltid sett det som ett samband med kåt och hård. 

Anonym (Anonym man) skrev 2022-05-04 21:56:37 följande:

Jag går igång på att slicka, jag gillar det och blir kåt men jag får inte stånd. Kanske kan jag bli halvstyv men från ett hårt stånd till att börja slicka så går ståndet ner. Det betyder inte nödvändigtvis att jag inte gillar det eller är och förblir kåt, så om din kille slaknar så kan han ändå gå igång på det. 

Tack för den förklaringen. Då hoppas jag att min kille är som du och är kåt trots att han slaknar. 

• Robert 832

Jag blir kåt av att slicka. 
    Jag kan vara kåt utan att ha stånd. Jag kan ibland ha stånd utan att vara kåt. De två har oftast ett samband men inte alltid. 
    Många andra saker än lust spelar roll för erektion så som ålder, hälsa, stress mm. Ibland krävs någon form av fysisk stimulans utöver att hjärnan är "på". 

• Anonym (Man 53 år make)

Njuter väldigt mycket av slickande på min fru. Blir mycket kåt av det och är mycket hård i princip hela tiden.

Bland det bästa som finns att syssla med typ.

Oftast ligger hon på rygg och jag mellan hennes ben. Men jag vill gärna göra det i olika positioner. Ligga under henne med henne på knä eller allra bäst att hon sitter gränsle över mitt ansikte, mums. Så häftigt när det märks bra resultat och utfall av slickandet, en egoboost när det kommer rinnande/forsande fontän till exempel...

Får jag slicka henne mycket länge, kanske uppåt en halvtimme (jag vill i princip alltid göra det längre än vad hon vill) så kanske jag mjuknar lite möjligen men kåtheten är lika stor hela tiden och så snart hon signalerar att hon vill ha mig i sig blir jag hård igen. 

Lycka till! 
    Berätta för partnern hur du vill ha det!

• Svennebanan75

Slicka är nästan en måste för mig? ok, lite överdrift, men jag har svårt att tänka mig en långvarig sexuell relation där jag inte slickar hennes fitta.
    Det är tre skar jag älskar, att se henne njuta och ha makten över hennes orgasm, smaken och doften. För mig är smak och doft en viktig del i kåtheten. Jag har inte alltid stånd när jag slickar, men hela min kropp blir redo att knulla henne att om jag inte redan är hård så blir jag det direkt när jag ska knulla henne.
    Jag kommer åt bäst att slicka när hon ligger på rygg eller sitter på mitt ansikte. Kåtast blir jag när hon sitter på mig!

• Freddie K

Jag älskar att slicka och blir definitivt hård av det. Så härligt att få smaka henne och höra hur hon stönar. .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?