Hotelliggaren skrev 2022-05-04 21:55:54 följande:
Alltså....ja om det är viktigt för dig att han är hård hela tiden han slickar dig... Det viktiga är väl att han är hård när han ska in i dig? För honom spelar det nog ingen roll. Han blir inte kåtare eller njuter mer av att vara hård. Fattar ju att det är ett problem om han tappar ståndet av att slicka och sen inte kan knulla. Men så är väl inte fallet här?
Du måste förstå att kukar lever sitt eget liv. Kan stå i en timme helt i "onödan" och sen slakna just när man ska till. Särskilt om den stått länge innan. En kuk måste liksom vila lite ibland men är man kåt och avslappnad så kommer den vakna igen när du ägnar dig åt den.
Ett vanligt problem är "nervositets-impotens". Kuken har slaknat nån gg när man som minst vill det och så är man rädd att det ska hända igen. Lite som att gå upp i boxningsringen och vara rädd för motståndaren, då kan man inte vinna.
Tror de flesta killar varit med om det nån period i livet, särskilt om man är stressad eller mår lite dåligt psyksiskt.
Jag inser att jag tydligen kan väldigt lite om män och stånd.
Du menar alltså att han inte njuter mer av att vara hård än att vara slak? Jag var helt säker på att just den känslan att vara hård, pirret och bultandet, var det som definierade känslan av att vara riktigt kåt. Alltid lär man sig nåt nytt.
Det är inte viktigt för mig att han är hård hela tiden, jag kan gladeligen suga honom hård efteråt, men det är viktigt för mig att han är kåt hela tiden han slickar. Och i mitt huvud har jag alltid sett det som ett samband med kåt och hård.
Anonym (Anonym man) skrev 2022-05-04 21:56:37 följande:
Jag går igång på att slicka, jag gillar det och blir kåt men jag får inte stånd. Kanske kan jag bli halvstyv men från ett hårt stånd till att börja slicka så går ståndet ner. Det betyder inte nödvändigtvis att jag inte gillar det eller är och förblir kåt, så om din kille slaknar så kan han ändå gå igång på det.
Tack för den förklaringen. Då hoppas jag att min kille är som du och är kåt trots att han slaknar.