Inlägg från: Anonym (Johnny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johnny)

Kan du bli kåt av att slicka?

Jag älskar att slicka, men vet inte om jag får stånd av det. Skönast är en 69 då jag känner hennes mun runt min kuk samtidigt som jag äter hennes fitta.

• Anonym (Johnny)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2022-05-05 13:08:40 följande:
    Svar JA.
    Finns inte den kopplingen som många kvinnor verkar tro. Vi män kan tycka det är fantastiskt upphetsande men vara slak en stund, inte konstigt alls om man koncentrerar sig på annat som att ge partner njutning.
    En man kan till och med få orgasm och spruta utan att ha stånd. Det ni, flickor.
  • Anonym (Johnny)
    MammAmma skrev 2022-05-29 15:33:14 följande:

Min kille älskar att slicka mig och blir stenhård bara av att tänka på det.

Han har alltid älskat att slicka fitta, fått massor med övning och har därmed även blivit otroligt bra på det. Så tack till alla hans tidigare sexpartners, jag skördar frukterna av deras jobb idag, haha

Kan du beskriva kort hur en perfekt slickning görs.
  • Anonym (Johnny)

69 är underbart förspel hos oss, tänder oss båda och jag älskar smaken och känslan. Växlar fokus mellan min mun och min k*k. Wow.

Men hon har aldrig gjort det så att jag kommit, och hon säger att jag inte kan slicka henne till orgasm. Hon vill ha sin satisfyer till finalen.

- Så jag är utkonkurrerad nu?

- Ja (fniss)

• Anonym (Johnny)
    Mike76 skrev 2025-03-27 00:22:36 följande:

Jag älskar att ge en tjej/kvinna orslsex, kan hålla på i timmar, orgasm efter orgasm?.
    jJag blir inte bara kåt av att ge oralt utan jag tycker det smakar så gott att jag inte får nog av det så jag får svårt att sluta att ge.
    I min värld är det ?umamisex?!
    Hade önskat att min fru spontant hade bett om att jag ska slicka henne

mmm, som ostron direkt ur havet...
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?