• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Nutid

Absolut att slicka är en turn on för mig.
    Hennes njutning och doften helt underbart 

• Gaskarl

Man kan, iaf jag, vara kåt utan att vara hård. Men för att svara på frågan, ja, jag blir kåt av att slicka en kvinna.

• Anonym (TurnON)

Jag är kvinna och bisexuell och svarar eftersom jag njuter något enormt av att slicka en tjej. Blir väldigt åt av det. Hela upplevelsen är ibland mer upptändande för mig än jag tror det är för den som får. Märker även detta när tjejer slickat mig. Det blir väldigt upphetsade av det. Jag blir lika kåt på att suga av killar om jag gillar personen och könet och dofterna så klart.

• Anonym (TurnON)
    Anonym (TurnON) skrev 2022-05-04 20:41:27 följande:

Jag är kvinna och bisexuell och svarar eftersom jag njuter något enormt av att slicka en tjej. Blir väldigt åt av det. Hela upplevelsen är ibland mer upptändande för mig än jag tror det är för den som får. Märker även detta när tjejer slickat mig. Det blir väldigt upphetsade av det. Jag blir lika kåt på att suga av killar om jag gillar personen och könet och dofterna så klart.

"kåt"
  • Anonym (micke)

blir inte kåt av det på något vis
    för mej är det bara förknippat med tvång och våld så jag avstår gärna

• Anonym (W)

Det är ju jättesexigt att slicka och höra och känna hur hon närmar sig orgasmen. Blir vrålkåt av det.

• Hotelliggaren

Tror sällan jag blir kåt av att slicka, men slickar gärna när jag är kåt och blir då ännu kåtare. Jag måste alltså vara lite tänd innan för att gå igång på det, det är inget som tänder mig om jag är helt okåt från början.

Om man inte stimulerar kuken så står den inte hur länge som helst även om man är kåt. Det "orkar" den helt enkelt inte. Och din kille har kanske haft stånd i en halvtimme redan när han börjar så då kommer den slakna lite en stund. Men så fort du eller han tar i den lär den ställa sig upp. Så som nån annan skrev, man får inte alltid stånd bara för att man är kåt. Och får man det så står den inte hur länge som helst utan att man stimulerar på nåt sätt.

• Anonym (TS)
    Gaskarl skrev 2022-05-04 20:33:06 följande:

Man kan, iaf jag, vara kåt utan att vara hård. Men för att svara på frågan, ja, jag blir kåt av att slicka en kvinna.

Jaha.. Att man kan vara hård utan att vara kåt visste jag såklart men jag har naivt nog trott att kåt utan att vara hård inte händer om man inte lider av impotens. 
  • Anonym (TS)
    Hotelliggaren skrev 2022-05-04 20:54:58 följande:

Tror sällan jag blir kåt av att slicka, men slickar gärna när jag är kåt och blir då ännu kåtare. Jag måste alltså vara lite tänd innan för att gå igång på det, det är inget som tänder mig om jag är helt okåt från början.

Om man inte stimulerar kuken så står den inte hur länge som helst även om man är kåt. Det "orkar" den helt enkelt inte. Och din kille har kanske haft stånd i en halvtimme redan när han börjar så då kommer den slakna lite en stund. Men så fort du eller han tar i den lär den ställa sig upp. Så som nån annan skrev, man får inte alltid stånd bara för att man är kåt. Och får man det så står den inte hur länge som helst utan att man stimulerar på nåt sätt.

Tack för den förklaringen om ståndet. Det kan alltså vara så att han inte är tillräckligt kåt innan han börjar då. Eller att han behöver stimulans under tiden. 
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?