Inlägg från: Anonym (TurnON) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TurnON)

Kan du bli kåt av att slicka?

Jag är kvinna och bisexuell och svarar eftersom jag njuter något enormt av att slicka en tjej. Blir väldigt åt av det. Hela upplevelsen är ibland mer upptändande för mig än jag tror det är för den som får. Märker även detta när tjejer slickat mig. Det blir väldigt upphetsade av det. Jag blir lika kåt på att suga av killar om jag gillar personen och könet och dofterna så klart.

• Anonym (TurnON)
    Anonym (TurnON) skrev 2022-05-04 20:41:27 följande:

Jag är kvinna och bisexuell och svarar eftersom jag njuter något enormt av att slicka en tjej. Blir väldigt åt av det. Hela upplevelsen är ibland mer upptändande för mig än jag tror det är för den som får. Märker även detta när tjejer slickat mig. Det blir väldigt upphetsade av det. Jag blir lika kåt på att suga av killar om jag gillar personen och könet och dofterna så klart.

"kåt"
  • Anonym (TurnON)
    Anonym (TS) skrev 2022-05-05 12:27:19 följande:
    Jonnynilsson skrev 2022-05-05 10:40:54 följande:
    Instämmer. 69an är riktigt skön till förspelet.

Jag håller med er. 69an är galet skön. Det har vi ibland också och då håller han sig hård och kommer. Enda problemet är att jag inte kan komma av det. Jag fokuserar för mycket på sugandet och hur mycket jag än njuter så kommer jag aldrig över gränsen för att komma. Annars hade vi kört det varje gång istället för bara slick eller bara sug. 
    69:an är ingen höjdare och har aldrig kunnat komma i den heller. Alldeles för fokuserad på vad jag gör.
  • Anonym (TurnON)
    Anonym (Man 42) skrev 2022-05-06 06:32:33 följande:

Sen har alla inte varit lika roliga att slicka.. Man har ju sina favoriter.

Jo så är det ju. Det visuella, kemin och reaktionerna betyder ju mycket för upplevelsen och viktigast kanske smaken och doften.
  • Anonym (TurnON)
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 20:58:47 följande:
    Gillar du flytningar, slem, sekret och mens?
    Helt okej det med om det är en ren person som man är attraherad av. Det får inte lukta illa är mitt enda  men det gör ju sällan sekret. Kvinnans underliv är ju till stor del väldigt mycket fukt och glid. Mens kan lukta lite järnigt och skumt ibland så det undviker jag gärna sörpla i mig.
  • Anonym (TurnON)
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 21:29:23 följande:
    Okej, inga problem med att käka fittsnor således!
    Korrekt tolkat! Förstår att du aldrig varit nära en fitta. Lär nog aldrig hända heller;)
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?