BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej!
Har också BF i januari :)
Roligt med så många fler :)
Någon som är gravid för andra gången och upplever mer molvärk jämfört med första barnet? Tänker att kroppen kanske vet hur man gör och därmed växer snabbare? Är dessutom så svullen om magen så ser ut som när jag var i v 20 med första barnet
Fyrklövern: gud så roligt! Vi är i princip i exakt samma situation, hade på känn att maj skulle vara vår månad istället
Maggantop: Andra barnet här och känner likadant! Mer drag och stickningar/ilningar och molvärk än med första, och ja, magen, känner mig så plufsig och ful. I övrigt har jag inga symptom... vet inte om brösten spänner eller om jag bara vill att de ska göra det.
inget illamående denna gång, inte än iallafal.
Fyrklövern: gud så roligt! Vi är i princip i exakt samma situation, hade på känn att maj skulle vara vår månad istället
BF 28 januari! Andra barnet efter snart fem års försök. Jag har en dotter som blir 13 från ett tidigare förhållande. Jag är LIVRÄDD för att börja om på nytt. Min fästman har inga barn sedan innan. Någon annan där det blir en sladdis?
Jag har skrivit till Lindflower men inte fått någon inbjudan till FB-grupp.
Så mysigt :)
Vad jobbigt med humörsvängningar! Det är en av mina farhågor att man ska typ bryta ihop för ingenting på jobbet eller i affären haha. Kan så klart vara lite abstinens också. Starkt av dig att du slutade snusa tvärt. Förstår vad du menar, jag är också fortfarande i chock och känns inte som att det är riktigt sant.
Oj det har jag inte tänkt på men så är det förstås haha. Man har slutat känna efter helt enkelt. Förmodligen blir det så hehe. Men längtar verkligen tills man kan känna bebisens rörelser, det ska bli så mysigt :)
Jag mådde inte så bra när jag har plussade, började gråta av oro för mf då det gamla sitter i så färskt. Men vi pratade ut och oron har nu tack och lov lagt sig. Jag har en acceptans för det jag inte kan påverka och väljer att vara lycklig och se fram emot graviditeten och bebisen. Känns så overkligt att skriva dessa ord till dig nu så jag är nog fortfarande lite i chock och svårt att smälta att jag är gravid.
Hur känner du i övrigt?
Idag smällde illamåendet till på jobbet. Mår illa både efter och innan maten.
Har ni några bra tips? När började ni få besvär?
Idag smällde illamåendet till på jobbet. Mår illa både efter och innan maten.
Har ni några bra tips? När började ni få besvär?