Inlägg från: SaSeLa |Visa alla inlägg
  • SaSeLa

BF JANUARI 2023

1/1 Anonym (1/1), första barnet
    3/1 Lilablommande, första barnet
    3/1 Anonym (Femma), femte barnet
    5/1 Sanso, första barnet
    6/1 MagganTop, andra barnet
    6/1 Viccy, andra barnet
    6/1 Elina24, tredje barnet
    6/1 Maymom, andra barnet
    7/1 PepsiMax95, första barnet
    7/1 Isafina, tredje barnet
    9/1 annaolivia
    10/1 ems1991, första barnet
    12/1 Lindflower
    12/1 Kommendör, första barnet
    12/1 rosen91, andra barnet
    12/1 Minisson, tredje barnet
    14/1 karinbyo, första barnet
    24/1 emzor1, första barnet
    25/1 Willow89, första barnet
    28/1 Cookie, första barnet
    28/1 SaSeLa, andra barnet
    30/1 Tizas, tredje barnet
  • SaSeLa

BF 28 januari! Andra barnet efter snart fem års försök. Jag har en dotter som blir 13 från ett tidigare förhållande. Jag är LIVRÄDD för att börja om på nytt. Min fästman har inga barn sedan innan. Någon annan där det blir en sladdis?

Jag har skrivit till Lindflower men inte fått någon inbjudan till FB-grupp.

• SaSeLa

Jag är i v 5+1 och har haft ett antal blodblandade flytningar till och från sedan det blev plus på stickan. Det har endast varit när jag torkat mig, inget i trosorna eller trosskyddet. Vad beror det på? Jag har ungefär 8 missfall i bagaget men upplever inte detta som missfall än iaf.

• SaSeLa
    MagganTop skrev 2022-05-29 22:16:02 följande:
    Omöjligt att säga? men slemhinnorna är ju extra sköra nu så samtidigt inget ovanligt. Så länge man inte blöder i samband med krämpor är det ingen fara/idé att höra av sig till vården säger dom ju. Har du fått någon diagnos/återkoppling på dina missfall? Efter tre missfall ska man ju vara garanterad uppföljning. Tänkte om din kropp kanske är i behov av någon medicin etc?
    Jag har varit på undersökning, tagit prover och både jag och fästmannen har tagit blodprover som skickats till Uppsala men inga problem. Kan inte få mer hjälp pga att fästmannen står skriven på en annan adress pga sitt jobb i en annan stad och mitt BMI.
    Men tack för tips om slemhinnorna, jag tänker att det måste vara något sånt. Iof är jag opererad pga cellförändring för ett par år sedan så livmodertappen kanske är extra känslig?
Svar på tråden BF JANUARI 2023