BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Någon annan som lider av värmen? Jag känner mig som en boll med anklar som blir helt vätskefyllda, korvfingrar och svullna handleder. Liggandes med fötterna högt och fläkten på högvarv hittar man mig just nu
Hej! Hoppar in här då jag blev framflyttad 8 veckor. 😅 Vi trodde vi fått missfall pga en 5dagars blödning men tji fick vi. Beräknade 24/1. ☺️ väntar andra barnet (sladdi) och har mått oförskämt bra hela vägen. Ska på ultraljud på tisdag så får se lillplutt då. Det ska bli spännande.
en oro är att vi inte kunnat gjort kub, fick tillbaka av nipt att de inte kan få ett resultat På proven Och går snart in i vecka 20. 😢 Hur har ni tänkt kring alla test som gått att göra? Någon som kommer göra fostervattensprov?
Hej!
inte varit inne här sen jag gick med i facebookgruppen. Vet inte hur det fungerar men tror hon som var admin inte fortsatte sin graviditet och därför inte kollar sina meddelanden. Gruppen heter Familjeliv BF Januari 2023 om den går att söka på :)
Hej!
inte varit inne här sen jag gick med i facebookgruppen. Vet inte hur det fungerar men tror hon som var admin inte fortsatte sin graviditet och därför inte kollar sina meddelanden. Gruppen heter Familjeliv BF Januari 2023 om den går att söka på :)
@lindflower du kanske ska utse en ny admin så fb gruppen kan leva vidare?
hej på er! Väcker lite liv i gruppen!
hur mår ni? nu är det bara några dagar kvar tills det endast är en månad kvar till nytt år
hur mår ni? nu är det bara några dagar kvar tills det endast är en månad kvar till nytt år