BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej jag vill jättegärna vara med här också, och i FB grupp om det är aktuellt.
Jag är i vecka 4+4 och beräknas föda 28 januari
Har två appar och dom säger dock olika men vi kör på Flo appen.
Hade ett missfall i januari i år, så hoppas att denna graviditet ska gå hela vägen. Det är mitt första barn.
Vet inte om det är rätt lista jag har nu. Men vi prövar :)
Jag har haft ont på en punkt på vänster sida under naveln i ett par dagar som inte går över. Imorse när jag vaknade var det värre så bestämde mig för att åka till gynakuten. Har googlat vad det kan vara (såklart) och fått upp både utomkveds, cystor och annat.
Jag fick göra ett vaginalt ultraljud och det visade sig att allt ser bra ut och läkaren såg istället att det som spökar är en irriterad tarm! Jag har IBS och visst kan det tydligen förvärras under graviditet. Blev så lycklig.
Det enda var att läkaren inte kunde se någon gulesäck, men det är troligtvis lite för tidigt för det i 5+1. Fick återbesök om en vecka men han trodde verkligen inte det var nån fara. Är så glad att jag åkte in, nu slipper jag oroa mig. Blev oväntat fint bemött och skönt att de tog min oro på allvar!
Jag har haft ont på en punkt på vänster sida under naveln i ett par dagar som inte går över. Imorse när jag vaknade var det värre så bestämde mig för att åka till gynakuten. Har googlat vad det kan vara (såklart) och fått upp både utomkveds, cystor och annat.
Jag fick göra ett vaginalt ultraljud och det visade sig att allt ser bra ut och läkaren såg istället att det som spökar är en irriterad tarm! Jag har IBS och visst kan det tydligen förvärras under graviditet. Blev så lycklig.
Det enda var att läkaren inte kunde se någon gulesäck, men det är troligtvis lite för tidigt för det i 5+1. Fick återbesök om en vecka men han trodde verkligen inte det var nån fara. Är så glad att jag åkte in, nu slipper jag oroa mig. Blev oväntat fint bemött och skönt att de tog min oro på allvar!
Bröt ihop alldeles nyss. Gravidhormoner ja tack och har bokat nipt om 4 veckor och är livrädd att det ska vara något fel. Detta är så himla jobbigt
Bröt ihop alldeles nyss. Gravidhormoner ja tack och har bokat nipt om 4 veckor och är livrädd att det ska vara något fel. Detta är så himla jobbigt
Förstår dig. Försök hitta på annat så du inte tänker och analyserar för mycket.
själv har jag gått från orolig till uppgiven.
Känner inga gravidsymptom, förutom bubbel i magen som påminner om det jag kände vid mitt ma...
En dag i taget
Jag hoppar in, bf 27 Januari verkar det som. Andra barnet, men första för min sambo. Jag har en son på 8 år sen tidigare. Jag är gärna med i fb-gruppen också!
Hej, grattis till alla som plussat.
Jag har BF 26/1. Plussade igår med tredje, oplanerat men välkommet. Skulle vara sååå kul om även jag fick vara med i facebookgruppen!
Har inte så mycket symptom förutom att jag måste kissa precis hela tiden. Någon annan som bor på toa?