Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
God jul på er! 🎅🏻🎄❄️ Jag försökte komma på om det finns någon fågel som är lite julig, med tanke på trådens fågeltema, och det fick bli pingviner 🐧 Så här kommer en liten pingvindans till er, dagen eller natten till ära!
">
God jul på er! 🎅🏻🎄❄️ Jag försökte komma på om det finns någon fågel som är lite julig, med tanke på trådens fågeltema, och det fick bli pingviner 🐧 Så här kommer en liten pingvindans till er, dagen eller natten till ära!
">
Faktiskt juliga/vintriga gamla Disney-kortfilmer!
Faktiskt juliga/vintriga gamla Disney-kortfilmer!
Hej,
Trots medicin har jag börjat vakna tidigt. Jag grubblar så mycket på vad jag ska göra i framtiden.
Har varit på arbetsintervju men vet inte om jag vill ha jobbet och vågar inte säga till min sambo.
🎄God Jul gott folk!🎄
Hej,
Trots medicin har jag börjat vakna tidigt. Jag grubblar så mycket på vad jag ska göra i framtiden.
Har varit på arbetsintervju men vet inte om jag vill ha jobbet och vågar inte säga till min sambo.
Tog en kvällspromenad nyss. Det var väldigt vackert ute! Ingen snö, men ett gnistrande täcke av frost överallt. Inte en människa så långt ögat kunde nå, vilket inte var så långt eftersom det var mörkt ute. En av fördelarna med att vara nattuggla, är att man ibland får ha världen för sig själv ❄️💫🌓
Hej,