Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Jag är sist på bollen som vanligt 😂
Men gott nytt år allihopa! ✨🥂
Jag är sist på bollen som vanligt 😂
Men gott nytt år allihopa! ✨🥂
Jag älskar att vara ledig 😍 Nu börjar jag komma in i min naturliga dygnsrytm, där jag går och lägger mig runt kl 3 och vaknar runt kl 12. Om jag sov så här jämt, så skulle jag inte ha några sömnproblem. I natt blev det 9 timmars sömn 😴
Angående det någon skrev om CBD olja (Stooler tror jag det var), så nej, det har jag inte testat. Däremot har jag testat de flesta receptbelagda medicinerna som skrivs ut i sverige. Hade en period på några år där jag verkligen inte kunde sova, så då fick jag börja medicinera för att få någon form av rätsida på det igen. Sömnen var kaos och jag sov typ varannan-var tredje natt, några timmar. Så det funkade inte (det finns orsaker bakom att det var så men jag vågar inte riktigt berätta då jag är nojig att det ska identifiera mig). Hann gå igenom, vad som kändes som ett halvt apotek, men hittade till slut rätt i medicindjungeln.
Nu är jag sedan ca 1.5 år omedicinerad vilket innebär att jag blivit en nattuggla igen. Men det är absolut inte så illa som det var. Hade dock en kortare period på några veckor i höstas då jag sattes in på medicinering igen för att jag helt enkelt behövde det. Så alternativet att åter igen börja medicinera finns, men om jag klarar mig utan medicin så vill jag gärna göra det (har inget emot medicin så, men vill helst klara mig utan ändå) 😊
Nu blev detta ett väldigt långt svar på en kort fråga. Men nej, jag har inte testat CBD olja 💊
Hej i stugorna.
Har ni haft en bra jul och nyår?
Hej i stugorna.
Har ni haft en bra jul och nyår?
Är vaken men vet egentligen inte varför.
Är vaken men vet egentligen inte varför.