• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    fribygg skrev 2023-01-14 00:44:22 följande:

Tack, men den känns inte så god då jag egentligen vill sova

Förstår dig. Eftersom natten är dagens moder, så tycker man att den kunde vara lite snällare ibland 😅🤔
  • fribygg

I min värld är björken granens moder, tydligen så skiljer sig referensramarna något

• Eurydike
    fribygg skrev 2023-01-14 00:50:28 följande:

I min värld är björken granens moder, tydligen så skiljer sig referensramarna något

Fint att de är släkt! Det visste jag inte, men ibland faller kotten långt från trädet. Olika referensramar är det som gör samtal så spännande! Nu ska jag också krypa till kojs. Jag försöker lägga mig tidigare. Det går så där 😊
  • fribygg
    Eurydike skrev 2023-01-14 00:57:26 följande:
    Fint att de är släkt! Det visste jag inte, men ibland faller kotten långt från trädet. Olika referensramar är det som gör samtal så spännande! Nu ska jag också krypa till kojs. Jag försöker lägga mig tidigare. Det går så där 😊
    Tror mer att björken är som en adoptivförälder, skyddar mot frosten, (dämpar ungdomstillväxten) , ger skugga osv, precis som en god mor;)
    Får väl ge sovandet en ny chans nu innan jag nördar ner mig alldeles bland träden. 
  • Fajjer
    Eurydike skrev 2023-01-12 23:51:04 följande:
    När jag var liten hade jag en fantasi om hur gott det skulle vara att äta skaldjur. Jag såg en gigantisk skaldjursbuffé framför mig och längtade dit. Vi hade inte råd med några skaldjur och när jag väl var vuxen och hade det, då hade jag blivit vegetarian istället 😋🙃🦐

Tack! Det får jag nog så småningon 🙏

Hoppas det går bra med abstinensen! Att sluta röka tycks vara väldigt tufft 🤨 Själv har jag inte ens testat att röka!
    Skaldjur är gott. Du vet inte vad du missar! Skrattande

Det går bättre med abstinensen nu. Du ska vara glad att du aldrig började röka. Du skulle ångra dig, som mig. Glad

Gick ni på biofilmen sen? Jag har glömt vad filmen hette.
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2023-01-17 22:39:15 följande:

Inlägg #600 😎

Wooosh! Grattis till dig 🥳 Själv satsar jag på att skriva inlägg 666 👹 Det börjar närma sig nu! Vi får se om du hinner före 🤭
  • FredrikLiksom

Hej alla trådkompisar. 

Jag önskar er kärlek och rikedom. Hopp och lycka.

Jag önskar att ni sover gott och vaknar med energi och kärlek till er själva och era åstadkommanden vad dem än är vilken nivå dem än befinner sig på.

Puss

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!