Otrohet... trött på höra
Blir så ledsen av att läsa så många trådar här som handlar om otrohet. Verkar vara ett vanligt problem. Ni som är otrogna varför är ni det?
kommer aldrig förstå, min partner valde att försöka få till det sexuellt med tjejer när jag var höggravid. Han var trogen och gjorde allt för mig men passade sedan på att vara otrogen när jag var höggravid. Har hela tiden velat ha en förklaring men han har hela tiden sagt att han inte vet varför. Enligt mig är han feg och vet varför men vill Inte säga varför. sen kom det fram att jag sällan var hemma under Graviditeten och att han saknade mig... jag jobbade mycket för att kunna ha det bättre ekonomiskt sen när jag blev mammaledig... jag sa att hans förklaring var väldigt skev och då sa han att han ville vara otrogen för att jag var väldigt passiv och stel i sängen.. jag blev förkrossad och började gråta.. då ändra han sig att han inte sa så och började direkt göra en efterkonstruktion... och sen nämnde han att bruden han träffa bakom min rygg (det hände inget mellan dom) var en vän men att han kände sexuell attraktion. Förstår inte varför man träffar nån man har sexuell attraktion och raggar på när man har tjej??