Varför tar ni inte vaccinet?
Vi vet redan att när du gjorde ditt påstående om vattkoppor var MYCKET mindre smittsamt än COVID-19, så visste vi redan om att vattkoppor hade ett R0-tal som var x10 mot COVID-19´s R0-tal
Sen varför du berättar du inte förstår vad en förutsättningslös diskussion syfte är, det är en gåta.
Men visst var det så att Delta/Omirkon var mer smittsamt än mutationerna före, dock nådde aldrig vattkoppors R0-tal och det berättar du inte tar till dig fakta.
Och vad hur CDC´s förutsättningslösa diskussion hjälpa dig här, det är ju inte ens så att COVID-19 medeltal någonsin överstigit vattkoppor.
Det är detta man kallar för en halmgubbe, då vi redan vet fakta.
COVID-19 är inte och kommer aldrig bli en luftburen smittan enligt medicinvetenskapen.
Mässlingen, vattkoppor och tuberkulos ÄR luftburna virus, och jag sökt detta många ggr och aldrig sett mer virus som är luftburna enligt medicinvetenskapen.
Och semantik att droppar är i luften, det gör aldrig till ett luftburet virus.
Det är bara semantik som inte funkar i vetenskap.
Svårt och tro du vet var luftburen smitta är, då COVID-19 saknar dessa egenskaper för ens bli det.
Men det är korrekt att droppar kan ligga i luften, dock endast som droppar.
Dock så dör viruset rätt snabbt, det gör inte de luftburna smittorna, de är inte beroenden av vatten för smitta.
Hur visste du inte detta som utbildad i området sjukvård och omsorg?
Om inte antivaccer propaganda, så varför tar det så långt tid ge exempel på det ens skett en gång innan.
Och hur många ggr måste jag fråga innan du ger detta skett innan?
Kan det var så enkelt det aldrig skett innan.
Så berätta nu hur 9år, 364d, 23h 59min 59sek utan ens en skada syns, ska vid 10år och 1 sek helt plötsligt magiskt uppstå och existera skada 2 sekunder senare.
Men det är lugnt, varje gång du inte svarar, så berättar du att du vet att det aldrig kommer sker då det bara är ett antivaccer propaganda du gått på.
Klyban: Förresten, har du inte hittst länken till där det bevisas att Dennis Carroll säger det du påstår? Jag väntar och vi är fler som väntar...
Du har källan, och du har med dina inlägg innan berättat att du ALDRIG läser källor.
En normal människa hade sagt att hans arbeta är intressant och tesen när man samlat in de ~4500 coronavirusen och vad det kan ge.