• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

klyban skrev 2023-05-15 21:28:36 följande:

Metoden har nu nästan 25år på nacken av forskning och gett nobelpris och allt de väntade på var just ett virus som COVID-19.

Det tog Pfizer två timmar att konstruera vaccinet, och sen studien klarade de galant.

Och är det säkraste vaccinet man sett på länge, och med detta sagt så har nu vaccin de senaste 30 åren aldrig visat det du påstår.

Och det visat sig att ditt antivaccer propaganda aldrig skett innan.

Nu gett dig chansen +100ggr att påvisa din propaganda du för, och inte ens en gång har du försökt.
    Och CDC säger du har fel, BBC säger du har fel, och inget stödjer dina påståenden.
    Men du vet bättre ändå :lol::lol::lol::lol:   :lol::lol::lol::lol:
    Upp till bevis då, men lugnt, vi har alla vetat att du aldrig kommer göra detta.
    Och tror du inte det berättar nått?

En annan intressant fråga, hur kan en substans som inte finns kvar längre, göra skada om 10år?
    Man kan aldrig veta, jo, det vet vi redan att ditt påstående är ren nonsens med den beprövade erfarenheten vi har med vaccin.
    En riktigt stor fråga, den är om varför du sprider antivaccer propaganda.

Och nu år senare, så ser inga skador år senare som inte redan skett inom 6 veckor, berättar det inget för dig?
    Undrar då det berättar massor och ur galet fel du har.

Metoden är gammal men vaccinet är nytt. Det är allt som spelar roll. Du får tålmodigt vänta som alla andra. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-15 21:55:57 följande:

Ja, metoden är välarbetat och säker, och så säker att CDC inte ens kan se nya skador efter 6 veckor.
    Och även visat sig i direkta biverkningar, så är de svåra EXTREMT GALET FÅ.

Det som berättar allt, det är att du saknar saklighet och att beprövade erfarenheten inte stödjer du ALLS!!! :lol::lol::lol:

Annars är din tid nu att berätta om DESSA nu, men det gör du aldrig.

Allt du gör är att försvara antivaccer påståenden, och det gör en fundersam då du så ofta säger du inte är en antivaccer.
    Så varför sprider du antivaccer propganda och försvarar den så svårt?(Jag vet redan varför, och att du inte klarar av att erkänna du har fel.)

Förstår du inte vanlig svenska? 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-16 16:07:46 följande:

För ingen har NÅGONSIN sett vad användaren påstår om vaccin, någonsin.
    Och såna som försöker skrämmas med propaganda, de ska man korrigera deras "fakta" till att den inte blir till desinformation, utan sakligt korrekt.

Har ställt en fråga hundratals ggr, men användaren vägrar svara, då den vet det aldrig skett innan.
    Även de som kan sina sak berättar det är nonsens, men antivaccers som är helt ointresserade av saklighet, de säger detta ofta däremot OCH denna ANVÄNDARE.
    Personligen tycker du det är rätt att någon far med osanning så svårt?

Annars kan jag hjälpa dig med nått och vad är obegripligt för dig?
    Så kan jag ge dig saklig information.

Att covid-19 vaccinet är helt nytt har gått dig helt förbi? Lite skrämmande faktiskt att någon kan ha missat det helt. . 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-16 16:57:05 följande:

Jag tror ALLA vet om att COVID-19 var ett nytt virus, vad ska denna halmgubbe ändra om ditt inkorrekta anitivaccer propaganda du ger oss?

Vad får dig skriva såna här konstiga halmgubbar ens?

Sen är inte mRNA vaccin nya, det enda är "patogener" som man stoppar in som är.
    Hur kan du inte veta såna här saker?
    Vet flera har berättat detta för dig innan, men ta in fakta verkar inte funkar riktigt för dig, undrar vad det är om.

För Pfizer var så väl förtrogen med hur dessa vaccin fungerade, så när de hade rätt material så tog det dom två timmar att konturerar vaccinet.

Samma vaccin som sen visade sig vara en av de mest effektiva och säkraste någonsin och att CDC till och med säger att efter sex veckor går det inte se nått mer sker, än mindre efter 10år :whoco5:

Du får ett antivaccer propaganda och vägrar inse hur fel det blir då.
    Men kanske du svarar mig någon gång vart man sett detta på vaccin innan och dessa magiska skador som ur tomma intet ska uppstå 10år senare.

För nu så har du ingen saklighet alls som stödjer din propaganda.
    SÅ kanske denna gången kommer svar?(Men lugnt, jag vet du inte kan och det berättar allt vi behöver veta om din propaganda du sprider.)

Alla, utom du, vet stt vaccinet mot covid-19 var nytt (själva covid-19 viruset, har man faktiskt kommit fram till har funnits tidigare men då utrotats). 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-16 16:57:05 följande:

Jag tror ALLA vet om att COVID-19 var ett nytt virus, vad ska denna halmgubbe ändra om ditt inkorrekta anitivaccer propaganda du ger oss?

Vad får dig skriva såna här konstiga halmgubbar ens?

Sen är inte mRNA vaccin nya, det enda är "patogener" som man stoppar in som är.
    Hur kan du inte veta såna här saker?
    Vet flera har berättat detta för dig innan, men ta in fakta verkar inte funkar riktigt för dig, undrar vad det är om.

För Pfizer var så väl förtrogen med hur dessa vaccin fungerade, så när de hade rätt material så tog det dom två timmar att konturerar vaccinet.

Samma vaccin som sen visade sig vara en av de mest effektiva och säkraste någonsin och att CDC till och med säger att efter sex veckor går det inte se nått mer sker, än mindre efter 10år :whoco5:

Du får ett antivaccer propaganda och vägrar inse hur fel det blir då.
    Men kanske du svarar mig någon gång vart man sett detta på vaccin innan och dessa magiska skador som ur tomma intet ska uppstå 10år senare.

För nu så har du ingen saklighet alls som stödjer din propaganda.
    SÅ kanske denna gången kommer svar?(Men lugnt, jag vet du inte kan och det berättar allt vi behöver veta om din propaganda du sprider.)

Alla, utom du, vet stt vaccinet mot covid-19 var nytt (själva covid-19 viruset, har man faktiskt kommit fram till har funnits tidigare men då utrotats).
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-16 17:46:33 följande:

Vad ska dessa halmgubbar ändra om ditt antivaccer propaganda som du sprider och försvarar så svårt?

Ja, det finns ca4500 st olika COVID virus enligt Dennis Carroll, som är den som är mest renommerade experten som finns på virus som virusjägare.
    Så vad ska denna halmgubbe berätta som ingen ens ifrågasätter om alla COVID virus som finns?

Men det allra mest intressanta, vad är det jag inte vet? :lol::lol::lol:
    Undrar då du glömde av att berätta detta Solig

Jag pratar inte om de olika covid-virusen utan det som var ubder pandemin. Exakt det, har man funnit bevis på har härjat tidigare i bland Ryssland. 

Det som är allra mest intressant är att du fortfarande inte har förstått att vaccinet vi använder mot covid-19 är nytt. 

Förövrigt så finns det idag 7 coronavirus som kan smitta. Däremot kommer coronavirus från SARS, vilket det finns många av.

Just 4500 har du fått om bakfoten. Det var antal virus fall, dvs antalet personer som smittades i bla NY i 2020.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-17 17:08:35 följande:

Som sagt vad, de är uppskattade till 4500, har du problem med det så lucka till trumfa Dennis Carroll :lol::lol::lol::lol:

Självklart är COVID-19 vaccinet nytt, då patogenen är ny för oss, vad ska denna halmgubbe berätta tror du?
    Och när får vi ta del av detta, för tomma ord hjälper dig inte och när vi redan nu insett att COVID-19 vaccinen är extremt säkra mot innan.

Och ja, jag vet redan att det finns många coronavirus, berättat nu ett par ggr att de är uppskattade till vara ~4500, har du svårt och ta in fakta eller vad är detta om?

Och g9illar du inte ~4500, så har du Dennis Carroll att övertyga, och lycka till där, för dina kunskaper kommer inte ens nära den värds ledande virusjägaren och forskaren i området :lol::lol::lol::lol:
    Kan berätta redan nu = DU ÄR CHANSLÖS mot Dennis Carroll.

Måste säga, du verkar lite för okunnig om det som jag nu pratar om, och ändå ska du ge antydan om att du vet vad du pratar om.
    Vad är det om?
    Undrar då Dennis Carroll berättar du har fel och han är bara världsledande inom området mot lila du som inte ens vet om vattkoppor har en x10 i R0-tal mot COVID-19 och detta när vi redan visste om vad R0-talen för var och en patogenerna.

Just siffran 4500 kommer inte från Dennis Carroll, utan är en helt annan siffra. Jag skrev dock aldrig att det inte finns olika corona virusmutationer. Just nu finns det 7st, av  covid-19

Det där med läsförståelse är inte din starka sida. 

Sedan är jag personligen inte så begeistrad över. Ser hellre efter andra mer i mitt tycke pålitliga källor, som WHO. 
  • EpicF

Klyban: Enda personen som påstående att Dennis Carroll har sagt juat 4500 olika virus är du. Även flashback är det du som säger det, utan att hänvisa till någon pålitlig källa. 

• EpicF
    klyban skrev 2023-05-17 21:28:51 följande:

Vad är det som får dig en världsledande forskare inte vet vad den pratar om?
    Avsaknaden av saklighet berättar att du inte vet vad du svarar på.

Detta är den man går till för svar för just denna biten och mängden corona virus som man uppskattat det finns, och detta vägrar du acceptera.

What gives?

EpicF skrev 2023-05-17 17:35:48 följande:

Klyban: Enda personen som påstående att Dennis Carroll har sagt juat 4500 olika virus är du. Även flashback är det du som säger det, utan att hänvisa till någon pålitlig källa. 

Dennis Carroll är den som berättar detta, allt jag återger är det som Dennis Carroll säger.
    Och du säger dig veta bättre, det är rätt udda att du ställer dig över en så extremt respekterad forskare inom området.

Jag sa inte att inte han vet vad han pratar om. Men du vet inte vad du pratar om. 

Den enda som berättar det är du. Och ingen källa har du heller. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-05-17 21:36:59 följande:

OCH, Dennis Carroll säger om man lyckas samla in alla dessa, så kan man troligtvis skapa en medicin som har en 100% effekt, alternativt dito vaccin.
    Och där är man inte i närheten av än, och vi pratar om olika coronavirus, inte antalet mutationer, även om de tillhör arbetet och registreras också.

Hade vaccinet varit 100% effektiv så hade det enbart behövts en spruta och man hade inte kunnat få det efter vaccineringen. 

Du vet ju inte ens vad du pratar om eller ens vad Dennis Carroll pratar om. 
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?