klyban skrev 2023-05-28 12:23:45 följande:
Nu är det Dennis Carrolls arbete som är, så ta del av det.
För jag vet redan du aldrig läser några länkar som du får, och jag går inte på det en gång till och detta sedan vattkoppor och hur du påstod något som i verkligheten var EXAKT tvärtom
Och det enda sättet du ska lära dig nått, det är om du gör det helt själv på eget bevåg.
En normal människa hade istället sagt, oj, detta låter intressant och har du nått mer om detta.
Men nu har det seglet seglat sedan länge för dig, och jag har en vana att alltid återge saker korrekt och det är väl där skon klämmer för dig.
Att detta triggar dig så extremt svårt och hans tes när man samlat i dessa uppskattade 4500 sorterna av corona.
Så om du är så ointresserad av pandemier, för det är vad du säger när du säger en som jobbar med så intressant arbete KOPPLAT till pandemier är ointressant.
Hans arbete med virus är banbrytande och ÄR auktoriteten på jorden om virus.
Och det får han inte va enligt dig, för du anser dig veta bättre och kan inte ens få COVID-19 och vattkoppors R0-tal rätt
Varför pratar du om hans person när vi pratar om hans arbete?
Och hur vet du ens om hans person är ointressant, för det är ett sjukt makalöst påstående du gör där.
Men nog om det, kan du igen förklara denna process med vaccinen som gör att inga skador syns vid 9år 364d 23h 59min 59sekundert och 2 sekunder till så uppstår skador magiskt.
Jag har aldrig någonsin hör talas detta skett ens en gång innan på nått, än mindre vaccin.
Och världen över berättar du har fel också, men du kan aldrig acceptera du har fel av någon underlig anledning och då får du ta denna diskussion du nu har.
Eller som luftburet virus, COVID-19 är en droppsmitta och viruset överlever inte utan droppen.
Och detta är något man tycker du borde kunna, men jag som lekman vet bättre, hur tusan går det till.
Luftburna virus är mässlingen, vattkoppor och tuberkulos.
Och COVID-19 viruset har inte den struktur ens för klara av att bli ett luftburet virus, alltså helt omöjligt.
Och att en droppe är i luften, det är inte att det är ett luftburet virus.
Hur kan du inte veta såna här saker????
För det vore ju busenkelt och veta för en som utbildat sig inom sjukvård och omsorg och åtminstone veta utkanterna av dessa smittvägar.
Och semantik är icke fungerande i vetenskap om smittvägar.
Har läst det. Står ingenting omndet du påstår. Så det är väl något enbart du påstår men som inte är sant. I vanlig ordning då. Tack för den.
Jag läser för övrigt alla länkar som läggs ut.
Vattkoppdiskutionen är för länge sedan utredd. Märkligt att du missat det? 🤔
Nej, fortfarande aldrig påstått att jag är ointresserad av pandemier eller pandemin som varit.
Däremot är jag ointresserad av Dennis Carroll som person. Var det svårt för dig att ta in?
Han får gärna vara auktoritär och banbrytande inom sitt område. Jag bryr mig dock inte ett skvatt om det då jag inte tycker han är en intressant
person.
Jag är också helt ointresserad av vad BBC säger.
Du verkar ha missat den lilla detaljen att även droppar kan färdas genom luften, vilket covid gör. Därför spreds den i folksamlingar. Och därför skulle man undvika att träffas i stora grupper. Märkligt att du har missat detta... ???? Och jo, det innebär att det även är luftburet.
Men tanke på att du uppvisar noll kunnspak så är det inte alls märkligt att du inte vet detta.