• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

klyban skrev 2023-06-07 15:51:24 följande:

Tror du den funkar och projicera och att jag går på det??
    Det ut som du gett upp svårt nu och med den projiceringen.
    Det komiska är att jag har inte lagt upp en enda spekulation på länge.
    Och det berättar hur lite du är i synk med sakligheten.

Jag förstår du gett upp och saklighet av dig är inget du klarar av att göra.
    Och man inser att ämnet kanske inte var för dig, och med tanke på du hela tiden flyr ifrån ämnet virus och vaccin och gör halmgubbar om en privatperson än förstå dess signifikativa i hans arbete och JUST för detta ämne virus och vaccin.
    Och då givetvis på den kant han har sina saker.

Och den dagen du vill vara saklig, så kan du börja om dessa magiska skador du påstår ska ske med vaccin, som man aldrig någonsin sett innan.
    Samtidigt som världen över så berättar de att du har fel.
    Verkar som saklighet inte riktig är din grej, och det går inte säga "jag är saklig" och sen inte är det, för då ser det ut som du gett upp istället.

SÅ ska du ha en sista chans, annars inser jag att vi skulle vara mer saklig var just svammel som du uttrycker sakliga spekulationer är.(Det roliga med mina spekulationer är att de flesta slår in när facit kommer, och det är en direkt motsats till svammel om du inte redan visste det.)

Hur många gånger ska du missa att läsa idag? 
  • EpicF

Klyban: Och där berättade du igen att du inte klarar av att läsa. 

Varför berättar du det? Vad uppnår du med det? 

• EpicF
    klyban skrev 2023-06-07 20:08:52 följande:

Återkom gärna när du har saklighet, för nu har du berättat igen du ingen har.

Vill du försöka igen Solig

Varför berättar du om och om igen att du inte läser inläggen? Vore väl mycket bättre att du faktiskt läste vad som stod. 

Saklighet finns i varje inlägg, men du glömde som vanligt att läsa. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-07 20:20:02 följande:

Du har gett upp, det betyder att du har insett att allt du säger inte funkar sakligt.
    För vad annars väntar du på?

Annars börja med dessa magiska skador du pratar om ska ske om 10år och 1 sekund.
    Lugnt, vi ALLA vet detta ALDRIG kommer ske.

Försöker du slå något rekord? 

Kanske du läser detta: Jag kan inte ge dig någon källa på något som ännu inte hänt. 

Återigen har jag skrivit ett sakligt inlägg. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-07 21:03:19 följande:

Du glömde nu sakligheten bakom påståendet, och det berättar du har en åsikt som saknar saklig grund för påståendet.

Så vart är sakligheten, då du glömde av att ge den, kanske nästa inlägg? :no:
    För du du du som du säger(läs =jag), det är ingen saklighet :no:

Inser att ämnet sakligt är för utmanade för dig.

Nej, det glömde jag inte. Men du glömde som vanligt att läsa. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-07 22:03:53 följande:

Okey, vad för saklighet glömde jag läsa och sakligt :boxing:
    Du har gett upp allt nu, och du som ville vara saklig.
    Vad hände med den sakligheten?

Du glömde som vanligt art läsa hela inlägget och här berättar du igen att du glömde att läsa. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-08 07:08:55 följande:

Du skriver inget längre, helt substanslösa inlägg.
    Och den som är saklig skriver igen och berättar vad det är, men det är helt blankt av saklighet och du sade du ville ha den, men icke ser vi.

Här kommer saklighet om du vill få en ny chans, men du har gett upp så förväntar mig en trött oneliner igen, som inte återspeglar ett enda ord som är skrivet sakligt där.

Vi kan börja med gammal saklighet och hur då vägrar saklighet då med, och där börjar vi med hur DU påstod att COVID-19 var MYCKET mer smittsamt än vattkoppor.(Här visste vi om bägge R0-talen och COVID-19 hade en tiondels smittsamhet mot vattenkoppor.)
    Där vi sakligt beskrev allt detta om och om igen, med källor om och om igen.
    Vad gav du, nja, ingen saklighet, utan att ALLA hade fel som sade du hade fel och du var aggressiv i att hävda du hade rätt och detta trots att alla källor sade du hade fel.
    Sen efterkonstruktionen att det var en infektionsläkare, ja, sakligt REDAN då visste vi ju R0-talen, så det var en konstig sak och säga och man tycker en som är utbildad inom sjukvård och omsorg kan ta in sådan saklighet och när den redan finns DOKUMENTERAD och långt före ditt osakliga påstående.

Vi kan fortsätta med mer saklighet om COVID-19 viruset, och det är att du än idag försöker hävda att COVID-19 är ett luftburet virusen enligt vetenskapens definition, och din "saklighet" är dropparna är i luften, ja, det är därför det kallas för droppsmitta, och inte en luftburet virus, då en droppsmitta överlever inte viruset utan sin droppe.
    Och medföljde saklighet som jag gav här, det är att COVID-19 virusets uppbyggnad gör att det ALDRIG kan bli ett luftburet virus.
    Din "saklighet" det var semantik och ingen vetenskapsdefinition av hur det smittar.(Det vill säga ingen saklighet här heller för dig.)
    Och av enkla anledningen att det du säger om smittvägen för COVID-19 är just OSAKLIGT och inkorrekt påstående.

Och sen har vi mer "saklighet" av dig, som när du utgår ifrån ett antivaccer propaganda och om hur skador ska uppstå 10år 1 sekund senare.
    Som saknar all saklig grund som existerar och med tanke på det aldrig hänt innan.
    Och sakligheten är att världen över säger man redan vid sex veckor ser man inga nya skador längre, men du prompt hävdar ändå att det du säger där är sakligt, fast INGET existerar som stöder detta ÖVERHUVUDTAGET.

Inga av dessa skriver du något sakligt tillbaka om, du hävdar detta, men ingen ser nått sånt alls.
    Och hur vet vi detta, jo, det vet vi genom trycka visa endast på din användare, så ser man saklighet för dig är att säga emot utan substans och komiskt nog på saker man tycker du borde kunna.
    Men en lekman och intresserad av att lära sig saker, har alltid rätt.

För saklighet betyder du måste prata om ämnet och med en grund som är baserat i verklighet, inget av detta kommer och räknade 100 inlägg tillbaka och helt kliniskt rent av saklighet från dig.
    Men förstår den inte kommer, då sakligheten har just detroniserat multipla påståenden av dig, som med vattkoppor, magiska skador, smittvägar osv....osv...
    osv...osv...osv...

Personligen är jag perplexad att du så ofta får så grava fel om ett ämne som borde vara en perfekt sittande handske.
    Men lugnt, jag haft ett par fakta fel innan, dessa har jag direkt bett om ursäkt för när de blev klart, och komiskt nog försökte du gnugga in detta och allt jag sade då, det var ju fel, finns inget att diskutera i en fel återgivning av fakta och att jag bad om ursäkt för det.
    Och sen är det ur världen och saknar diskussionsvärde.

Vattkoppor, smittvägar och magiska skador, ja, det är ju dina påståenden som du än idag hävdar var rätt, det är därför det aldrig försvinner.

Här berättar du igen att du glömt att läsa inläggen. 

När ska du komma ihåg att läsa inläggen innan du citerar? Är absolut ingen vits att citerar om du inte först läser inläggen! Förstår du inte det?! 

Och någon vattkoppdiskution har aldrig existerat indenna tråden. Hur kan du ha missat det?!

Länken till där Dennis Carroll påstår det du påstår han säger, när kommer den? Kanske i nästa inlägg tillsammans med saklighet? 

Nja, några R0-tal på vattkoppor har vi enligt dig aldrig vetat. Så varför du drar upp det igen är en gåta. Du motsäger dig själv igen. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-08 11:43:40 följande:

Det har inte funnits nått att läsa i dina inlägg som är sakligt på evigheter.

Vattkoppor är pinsamt för dig, då allt annat än saklighet användes av dig där Solig

DU kräver källor, men börja du ge saklighet och källor på att dina påståenden om magiska skador ska uppstå 10år 1 sekund senare.
    Efter det kan vi prata, och det är du som lärt mig detta och att du vägrar ge källor.

What goes around, comes around, så upp till bevis, för kräva kräva och åter kräva och utan prestera själv, nope, kommer aldrig ske.
    Sagt detta till dig typ 50ggr nu och ändå förstår du inte detta att du får prestera först Skål
    Och jag sakligt återgett tesen, det jag inte gjort är att gett dig källan, hur kan du missat det?
    Trodde du skulle vara saklig Förvånad
    När och ett riktigt ämne, du vet som dessa magiska skador om 10år och 1 sekund....

Vi vet vad R0-talet är när de flesta är smittade, och det var x10 mot COVID-19 vid tillfället.
    Och om du hade följt sakligheten, så hade du också kommit ihåg att vad jag sade om viruset hade varit helt nytt och börjat smitta, och hur jag tror R0-talet säkert hade seglat upp till R0-tal på 100.
    Det enda du berättar är att du tar bort det som inte passar för dig, och för sen det nonsens påstående som kommer efter.
    För seru, hade du varit saklig och läst saklighet, så hade du aldrig skrivet ett så stort fel om vad jag sade.

Så det du tror är motsägelse, är i själva verket en saklighet, ett där vi redan visste R0-talet på vattkoppor och hur detta var x10 mot COVID-19 vid tillfället och detta R0-tal är baserat på med ett existerande virus i populationen och en immunitet på stora delar av populationen, mitt exempel när jag säger vi kan itne veta R0-talet, ja, det är om det kom som COVID-19.

En motsägelse hade det varit om jag hade påstått R0-talet som är uppskattat nu och sen säga vi vet inte R0-talet.
    Dock hjälper detta dig inte, av flera orsaker, en är att R0-talet i mitt exempel och som jag sade, det hade inneburit att R0-talet hade varig GIGANTISKT större än COVID-19.

Så hur du än vrider och vänder på dig med dom R0-talen, så berättade du att du aldrig läste källor då och vägrade vara saklig, som nu.
    Och en infektionsläkare är också såpass kunnig att den förstår corona virus inte är smittsammare än COVID-19.

Så nu har jag gett saklighet, saklighet och åter saklighet, undrar om ens kommer för dig någonsin, för det var du som ville ha saklighet, så vart är den.
    Verkar som du inbillar dig saklighet har givits, vart?
    Men trycker man endast användaren, så ser man inget sånt alls, kanske du använt annat konto och skrivit saklighet, men, hmmm, det är bara du som skriver, så fallera för dig med.
    Hur ska länge ska vi vänta på något du sade dig vilja ha?

Det är för att du hela tiden glömmer att läsa inläggen. 

Nej, varför skulle vattkoppor vara pinsamt för mig? 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-08 16:34:33 följande:

Vilka inlägg?
    Det står ju inget i dom på länge.

För du hävdade OM OCH OM IGEN att COVID-19 var MYCKET mer smittsamt än vattkoppor :lol:

Du sade saklighet, när kommer detta? :boxing:

Ja, och det visade sig att både jag, läkare och ett flertal andra personer hade fel på den punkten. 

Helt allvarligt, varför är du så upphängd i det? 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-08 18:04:45 följande:

Nja, saken är ju vi berättade hur fel du hade och gav dig länkar, och ÄNDå framhärdade du att COVID-19 var MYCKET mer smittsamt.

Det berättar du har låg kunskap om smittsamhet, du vägrar läsa källor.
    Och det var först när vi var flera stycke samtidigt som undrade vad du höll på med.
    En läkare som kan corona virus vet att det inte är mer smittsamt än vattkoppor.

DU har inte än idag bett om ursäkt för detta extremt grava felet och det gäller alla dina andra fel också.
    Som tex att det FULLSTÄNDIGT saknas saklig grund för din magiska skador som du som ska uppstå 10år och 1 sekund, som ingen sett skett innan med läkemedel som vaccin.

Och ditt påstående är ett antivaccer propaganda, så varför har du gett antivaccer propaganda?
    För och vägra erkänna det var tokigt och pga INGEN SAKLIG GRUND existerar för detta.

Vi vet också världen över berättar man redan vid 6 veckor kan man inte nytt sker i skador och biverkningar,

Det var du som ville ha saklighet, och det enda du gör är att vägra saklighet.
    Så varför kräver du något du själv vägrar?

Helt allvarligt, varför är du fortfarande så upphängd i det? 

Normala personer accepterar att folk hade fel och fortsätter inte diskussionen i all oändlighet. Men du, du kan inte sluta. Du totalt upphänd i den diskussionen. 

Förövrigt så hände detta när covid var nytt, dvs innan någon kunde covid viruset. Innan någon läkare kunde covid viruset. Innan man visste någonting om covid-viuset. Amn visste inte hur smittade, hur farligt det var, om det var dödligt eller inte. Man visste ingenting! 
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?