klyban skrev 2023-06-08 07:08:55 följande:
Du skriver inget längre, helt substanslösa inlägg.
Och den som är saklig skriver igen och berättar vad det är, men det är helt blankt av saklighet och du sade du ville ha den, men icke ser vi.
Här kommer saklighet om du vill få en ny chans, men du har gett upp så förväntar mig en trött oneliner igen, som inte återspeglar ett enda ord som är skrivet sakligt där.
Vi kan börja med gammal saklighet och hur då vägrar saklighet då med, och där börjar vi med hur DU påstod att COVID-19 var MYCKET mer smittsamt än vattkoppor.(Här visste vi om bägge R0-talen och COVID-19 hade en tiondels smittsamhet mot vattenkoppor.)
Där vi sakligt beskrev allt detta om och om igen, med källor om och om igen.
Vad gav du, nja, ingen saklighet, utan att ALLA hade fel som sade du hade fel och du var aggressiv i att hävda du hade rätt och detta trots att alla källor sade du hade fel.
Sen efterkonstruktionen att det var en infektionsläkare, ja, sakligt REDAN då visste vi ju R0-talen, så det var en konstig sak och säga och man tycker en som är utbildad inom sjukvård och omsorg kan ta in sådan saklighet och när den redan finns DOKUMENTERAD och långt före ditt osakliga påstående.
Vi kan fortsätta med mer saklighet om COVID-19 viruset, och det är att du än idag försöker hävda att COVID-19 är ett luftburet virusen enligt vetenskapens definition, och din "saklighet" är dropparna är i luften, ja, det är därför det kallas för droppsmitta, och inte en luftburet virus, då en droppsmitta överlever inte viruset utan sin droppe.
Och medföljde saklighet som jag gav här, det är att COVID-19 virusets uppbyggnad gör att det ALDRIG kan bli ett luftburet virus.
Din "saklighet" det var semantik och ingen vetenskapsdefinition av hur det smittar.(Det vill säga ingen saklighet här heller för dig.)
Och av enkla anledningen att det du säger om smittvägen för COVID-19 är just OSAKLIGT och inkorrekt påstående.
Och sen har vi mer "saklighet" av dig, som när du utgår ifrån ett antivaccer propaganda och om hur skador ska uppstå 10år 1 sekund senare.
Som saknar all saklig grund som existerar och med tanke på det aldrig hänt innan.
Och sakligheten är att världen över säger man redan vid sex veckor ser man inga nya skador längre, men du prompt hävdar ändå att det du säger där är sakligt, fast INGET existerar som stöder detta ÖVERHUVUDTAGET.
Inga av dessa skriver du något sakligt tillbaka om, du hävdar detta, men ingen ser nått sånt alls.
Och hur vet vi detta, jo, det vet vi genom trycka visa endast på din användare, så ser man saklighet för dig är att säga emot utan substans och komiskt nog på saker man tycker du borde kunna.
Men en lekman och intresserad av att lära sig saker, har alltid rätt.
För saklighet betyder du måste prata om ämnet och med en grund som är baserat i verklighet, inget av detta kommer och räknade 100 inlägg tillbaka och helt kliniskt rent av saklighet från dig.
Men förstår den inte kommer, då sakligheten har just detroniserat multipla påståenden av dig, som med vattkoppor, magiska skador, smittvägar osv....osv...
osv...osv...osv...
Personligen är jag perplexad att du så ofta får så grava fel om ett ämne som borde vara en perfekt sittande handske.
Men lugnt, jag haft ett par fakta fel innan, dessa har jag direkt bett om ursäkt för när de blev klart, och komiskt nog försökte du gnugga in detta och allt jag sade då, det var ju fel, finns inget att diskutera i en fel återgivning av fakta och att jag bad om ursäkt för det.
Och sen är det ur världen och saknar diskussionsvärde.
Vattkoppor, smittvägar och magiska skador, ja, det är ju dina påståenden som du än idag hävdar var rätt, det är därför det aldrig försvinner.
Här berättar du igen att du glömt att läsa inläggen.
När ska du komma ihåg att läsa inläggen innan du citerar? Är absolut ingen vits att citerar om du inte
först läser inläggen!
Förstår du inte det?!
Och någon vattkoppdiskution har aldrig existerat indenna tråden.
Hur kan du ha missat det?!
Länken till där Dennis Carroll påstår det du påstår han säger, när kommer den? Kanske i nästa inlägg tillsammans med saklighet?
Nja, några R0-tal på vattkoppor har vi enligt dig aldrig vetat. Så varför du drar upp det igen är en gåta. Du motsäger dig själv igen.