klyban skrev 2023-04-25 13:24:43 följande:
Det är dina magiska skador som ska uppstå efter 10år och som är ett antivaccer propaganda ska ske.
Men när ska du komma med ett exempel detta skett innan, för annars kommer vi tillbaka att du för antivaccer propaganda om magiska skador som ingen sett under 10år, helt plötsligt uppstår då.
BBC säger du har fel, och de vet vad de pratar om, då de är en faktabärande kanal.
Och varför du har berättat så många ggr att du inte förstår vad BBC är, det berättar bara nått om dig och att du vet du har fel, men aldrig kan erkänna det.
Du vet som på vattkoppor, som du försökte en efterkonstruktion, fast vi då redan visste om att vattkoppors R0-tal hade en nolla bakom sig vs. COVID-´s R0-tal.
Och ingen, ja, jag undrar vad det är för magiska skador du pratar om ska uppstå efter 10år, som ingen sett eller kunde ana föra.
Och att du aldrig ger ett exempel, det berättar du redan vet du har fel, ändå framhärdar du att du inte har, men BBC berättar du har fel.
www.bbc.com/news/health-60468900.amp
Tow2Mater skrev 2023-04-24 23:11:50 följande:
Funderar på TBC vaccinet, är det värt att ta. Ska tydligen vara tre doser. Ar det samma som BBC månne?
Jaha, vad har TBC vaccin med nått och göra?
Och vad är BBC i detta sammanhanget?
För i det sammanhanget jag tog upp, så var det faktabärande information de gett oss, här vet jag inte alls vad BBC är för nått, för det kan ju inte vara nått om BBC som kanal.
Så din fråga vad det är för BBC du pratar om, så kan jag inte hjälpa dig om, och om det är BBC kanalen, så kanske en länk på vad de säger vore på sin plats nu.
Då är vi inne på TBE du pratar om som är för fästingar.
Och om du vågar ta, ja, hur stor risk har du och hur ofta får du fästingar.
För mig är det noll fästingar de senaste 5åren i alla fall, sen område där TBE inte är direkt utbrett än.
Så ett sånt här vaccin lär dröja att ta, men ändrar sig läget, så är jag rätt säker på att man snabbt tar ett sådant vaccin också, då man är ute och krälar ibland i skog och mark.
Aldrig pratat om magiska skador utan om långtidseffekterna. Du däremot pratar om magiska skador i var och vartannat inlägg.
BBC säger vad ägarna vill att de ska förmedla ut till världen. Ledsen om du gått på allt. Pinsamt är det också.
Och här berättar du igen att du inte har någon aning om vad BBC är.
Varför?
Så du vet inte vad tbc- vaccin är? Sk BCG vaccin? Sorligt.
Varför tror du att man dröjer att ta TBE (fästignburen hjärnhinneinflammation) vaccin?
Är man i ett område med mycket fästningar så är det rekommenderat ta det. Och det är bra att ta det om man vidtas i dessa områden.
Om du inte gör det så behöver du inte ta det. Återigen, all vaccin är frivilligt.
Om Tow2Mater brukar befinna sig i områden med mycket fästningar så ska hon självklart ta det om hon vill.
Förövrigt finns redan vaccinet och folk tar det när det är rekommenderat. Så nej, det dröjer inte.