Znickers skrev 2021-11-08 11:24:33 följande:
Hej allihopa,
Vad betyder detta? Jag är så förvirrad för testet jag tog igår visade minus.
annan erfarenhet av att mörkbrunt/svart slem kommer ut på ruvardag 8-9.
Snälla behöver all guidning som finns där ute.
Har även ringt kliniken och de ska ringa upp under dagen. Får höra vad de säger också!
Åhh, hur går det för dig. Fick du något besked idag?
Vi har varit på ÄP idag. Morfin och tårar.. jag har problem sedan tidigare att gå på gyn-undersökningar för jag får så ont. Så jag hade ett fantastiskt team som gjorde allt för att lugna mig. Och maken satt och höll min hand hela stunden. Sov 1 timme innan vi åkte hem. Somnade ca 3-4 timmar till. Är öm och tar det väldigt lugnt idag...
Dom plockade i alla fall 8 ägg. Imorgon vet vi mer kring kommande besök.
Kan konstatera att teamet är fantastiskt men att viss personal på avdelningen inte har ett okej bemötande mot patienter tyvärr.
Mina pojkar 2 skrev 2021-11-07 00:21:03 följande:
Vad var det som hände på ert första behandling som gjorde att du blev besviken? Vi går också via landstinget. Jag har tagit Gonal-f tre kvällar nu. Känner trötthet och lite illamående. Ska på ultraljud på tisdag för att se hur allt utvecklas.
Håller tummarna för UL imorgon, du får återkomma med svar <3
Första omgången var fantastiskt med stöd, pedagogik och instruktioner. Denna gång är det ifrågasättande varför vi dröjt 2 år mellan försöken. När vi ställer frågor får vi inte svar. Idag när vi anlände till avdelningen fick vi inga instruktioner eller info i receptionen utan blev bara skickade till ett rum. STOOOOR skillnad från första behandlingen.