Ma1986 skrev 2021-12-22 13:35:28 följande:
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Så glad jag blir av läsa o, ditt positiva resultat! Hoppas det är en tidig julklapp! Håller tummarna att det fäster ordentligt, ett första steg är iaf ett positivt test, äntligen! När kommer du att testa igen?
Nej det fick jag inte, jag frågade inte heller. Känner att jag måste fråga mer :) Har nu fortsatt molvärk, men inget mer blod men man sitter ju på nålar som ni vet. Framförallt när man ska gå på toaletten och varje gång typ ber till högre makter om inget mer blod :( Sen tänker jag att det spelar kanske ingen roll, antingen blir jag gravid eller ej. Kan ju alltid försöka mig på en Googling. Haha tack, ja ;)
TAAACK :) Åh ja, låt det vara en tidig julklapp. Bästa julklappen någonsin isf.
Jag ska testa igen på julafton, vill hinna götta mig i känslan i alla fall en dag till, om nästa sticka visar negativt. Köpte sånt där storpack med tester, 8 st i en förpackning, haha.
Åh, jag hoppas verkligen att du också får ett positivt resultat. Jag har läst så många olika berättelser om blod/inte blod, krämpor/inte krämpor under ruvardagarna. Det verkar vara så otroligt individuellt och dessutom skilja från gång till gång, så man kan nog inte utläsa något egentligen. Antingen blir man gravid eller så blir man det inte. Det är inget man kan styra själv, om man inte super och slåss då vill säga ;)
Men man sitter ju på nålar som du skriver...