Ma1986 skrev 2021-12-26 18:55:13 följande:
Men vad härligt att det är positivt! Jag vet dock inte när jag skulle ha min mens; oregelbunden cykel samt att behandlingen rubbet väl den? Eller är det 14 dagar efter ägguttaget?
Ja har molvärk, småkramper och lite huggande ?smärta?. Inget gör ont utan bara att det känns. Jag antar allt detta beror på Lutinusen men ska höra så fort kliniken öppnar igen på onsdag eller om de hinner ringa innan. När jag var gravid med MA, som kände jag inget i magen såhär tidigt. Hade lätt molvärk och illamående nån vecka. Visst tar du också Lutinus?
Jag har visserligen ganska regelbunden, men nu har väl behandlingen rubbat den som du skriver. Tänker att om den kommer så sker det nog dagarna kring testdagen. Men får man ett tidigt missfall kanske det dröjer ytterligare lite. Jag gissar mest :)
Ok, det låter lite som mina symtom också. Tror också det beror på Lutinusen, iaf huggen. Så kände jag senast. Yes, tar Lutinus nu med. Vaknade inatt med intensiv mensvärk och den har inte gett med sig. Blir orolig och kollar efter blod hela tiden. Det känns ju som att jag har mens. Men läste att det är vanligt med molvärk pga att livmodern växer, så hoppas att det är det.
Skönt att få snacka lite med kliniken i veckan. Min öppnar redan imorgon, så tänkte ringa då.