Jonisa skrev 2021-12-22 09:43:32 följande:
Ja jag har hämtat mig i stort efter beskedet men känns så himla tråkigt bara! Särskilt att ha tagit alla sprutor mm i onödan. Det har ju hänt 2 ggr nu! Jaja bara att gå vidare.
Det där med andfåddhet kan jag VERKLIGEN relatera till! Dock kopplar jag det inte till Lutinus eftersom jag aldrig gått på det. Men båda gånger jag kört nu så har jag blivit extremt andfådd! Särskilt förra gången efter ÄP men även lite innan förra gången och även denna gången utan ÄP. Samma sak förra gången med ömma bröst osv, vilket jag aldrig får i vanliga fall men fick gånger 10 första gången efter ÄP. Jag kopplade det till Ovitrellen.
Låter som ett mycket bra arbete, med chef som är motsatsen till detaljstyrande. Det är ju drömmen! Framöver kanske du kan tipsa om ni behöver mer folk hos er ..hahaha!
Mycket märkligt att fråga om barnsakerna. Man kan ju tycka att även om man nu menar väl så bör man väl kunna tänka ett steg längre och inse att om någon genomgår IVF så kanske man skall ta det lite lugnt med sådana frågor! Kanske tänkte personen att det är så självklart att behandlingen lyckas.
Åh ja man måste vara stark och inte ge upp hoppet i denna process! Heja dig, även det känns som en klen tröst i allt detta. Du får blicka framåt till nästa behandling. Vet du när du kommer att få starta den?
Okej intressant, trodde att svullnaden borde har gått ner 2v efter äggplock men det kanske är segdraget. Ömma/stora bröst var ett symptom jag hade när jag blev naturligt gravid.
Ja har en fantastisk chef, ska trots det byta jobba om ca en månad. Men min nya chef är mycket lik den nuvarande, så om jag behöver fortsätta processen känns det som att det inte kommer vara något problem. Om nu detta embyro skulle fästa blir det ju ett "kärt problem" och meddela graviditet när man precis börjat. Men känns osäkert idag med tanke på mitt andra inlägg.