Edaa83 skrev 2021-11-08 20:21:17 följande:
Åhh, hur går det för dig. Fick du något besked idag?
Vi har varit på ÄP idag. Morfin och tårar.. jag har problem sedan tidigare att gå på gyn-undersökningar för jag får så ont. Så jag hade ett fantastiskt team som gjorde allt för att lugna mig. Och maken satt och höll min hand hela stunden. Sov 1 timme innan vi åkte hem. Somnade ca 3-4 timmar till. Är öm och tar det väldigt lugnt idag...
Dom plockade i alla fall 8 ägg. Imorgon vet vi mer kring kommande besök.
Kan konstatera att teamet är fantastiskt men att viss personal på avdelningen inte har ett okej bemötande mot patienter tyvärr.Håller tummarna för UL imorgon, du får återkomma med svar <3
Första omgången var fantastiskt med stöd, pedagogik och instruktioner. Denna gång är det ifrågasättande varför vi dröjt 2 år mellan försöken. När vi ställer frågor får vi inte svar. Idag när vi anlände till avdelningen fick vi inga instruktioner eller info i receptionen utan blev bara skickade till ett rum. STOOOOR skillnad från första behandlingen.
Oj stackare, gör det så ont? Bra att du vilar och återhämtar dig i dag! Håller vi tummarna för dina ägg, du får gärna uppdatera hur det går :)
Vad trist med ett sådant dåligt bemötande, är ju nog jobbigt att behöva gå igenom det här. Jag var på första ul idag, på dag 6 och jag hade 12 äggblåsor på ena och 15 på den andra sidan, men dom var små bara 10mm och slemhinnan var bara 4mm, men mensen slutade idag. Ska på nytt ulr på fredag. Hoppas att äggblåsorna har vuxit mer tills dess, hur stora var era äggblåsor på första ulr? Är inte 10mm lite litet? Ska fortsätta med samma dos på gonal-f