HSOF skrev 2022-09-11 17:53:56 följande:
Men det är åter igen bara datormodeller som inte har lyckats stämma in hittills. Så det är ingen säkerhet i det, allt beror på vad du matar in i datorn och hur du matchar dem. Så kul med denna konsesusdebatt som många av alla klimatalarmister använder. Forskning är aldrig i konsensus, för då har du lämnat vetenskapen min lille vän.
Co2 har förmodligen inget med temperaturen att göra, även om det kan ha en viss påverkan. Men du vet väl att halten co2 var mycket högre än nu under den senaste istiden och som jag sa så har aldrig C02 varit på lägre nivå än va de är nu eller jo för 150 år sedan då den var som lägst under hela jorden historia. Alt beror ju på vad du utgår ifrån..
DU har du desinformerat dig själv, för visst är det så att man uppfyller modellerna.
Det är som gör Exxon´s forskning så sjukt intressant, och det är därför klimat/vetenskapsförnekare ylar om EXAKT EXAKT EXAKT, och sen tror dom att inte en enda parameter berättar något alls.
Jorden uppfyller flera av deras förutsägelser som Exxon gjorde, och det är fakta och en fakta jag förstår du ska låtsas om inte ska existera.
Men ledsen för din skulle, faktan är kvar och berättar något som¨du tror du kan låtsas bort.
Det intressanta är att du berättar inget om sakfrågan, men väl vem du är och att då går någons ärende.
Har det nått med resor till krim och göra?