Fyrklöverns: Åååh jag är bara jätteglad att du vill hänga kvar här med oss, vi behöver dig och ser fram emot fler uppdateringar från dig framöver! 
LJM: Jag förstår absolut att du känner så, att det är läskigt att hoppas för då kan fallet bli så mycket tuffare. Men jag måste ju erkänna att det känns väldigt hoppfullt för dig den här månaden med nidblödning 😍 Jag håller tummarna så hårt att de gör ont!! Och som svar på din fråga, jag brukar oftast ha fertila flytningar ett par dagar innan ÄL, men den här månaden har det som sagt varit noll så det känns inte superbra, för man jämför ju ändå med sina tidigare cykler. Å andra sidan har du ju rätt, att det är viktigast att det är bra fertila flytningar inuti kroppen där de faktiskt behövs och gör nytta 
Sophie: Meeen så himla fint sagt, tack snälla du!! 🥰 Alltid så peppande och stöttande
Som jag förstod det såg de ingen risk för överstimulering och jag hade inga symptom direkt av sprutorna, så jag kände inte att det var någon fara heller. Men visst låter 16 lite mycket. Jag gick tillbaka och tittade igen och då stod det att de hade hittat 16 ägg varav 13 var mogna, och de hade sagt att äggen såg jättebra ut men flera kunde inte befruktas pga spermierna i det fallet med mitt ex. Men som sagt, det är ju inte antalet ägg utan kvalitén som räknas
Och jag hoppas både att ni ska få ett kanonembryo insatt och flera fina till frysen
Kommer att tänka på dig extra mycket imorgon, hoppas att de tar väl hand om dig och vi ser fram emot att få en uppdatering! 
Dalarna: Ååh men tack för att du ger mig hopp, det där var precis vad jag behövde höra!
Jag håller verkligen med dig till 100%: vilka fantastiska kvinnor ni är i den här gruppen! Jag är så otroligt tacksam för att ni finns och jag önskar också att vi hade kunnat träffas IRL, för det här gänget där alla har så stora hjärtan växer inte på träd! 
Lite funderingar från mig, varför kan aldrig tempen och ÄL-testerna stämma överens? 😅
ÄL-tester:
CD10: negativt med tom cirkel
CD11: negativt med tom cirkel
CD12: negativt med tom cirkel
CD 13 kl. 12.26: positivt med glad fast smiley och strecken nästan lika starka
CD 13 kl. 17.59: negativt igen med tom cirkel, svagare streck än tidigare under dagen trots att jag hållit mig mycket längre
CD 14 kl. 12:50: positivt igen med glad fast smiley och teststrecket är nu mycket starkare än kontrollstrecket
Funderar på hur jag ska veta när ägglossning är då, för de säger ju att man ska räkna från första positiva testet vilket var igår på CD13? Och så förvirrande temp på det, men tror att jag ska utesluta gårdagens CD13 eftersom den förmodligen blev hög pga alkohol kvällen innan 😅