Fyrklöverns: Tusen tack fina du för allt hopp och pepp och stöd!
Jag behöver verkligen ha någon milstolpe att sätta lite mer tilltro och hopp till, som spolningen blir i det här fallet, och jag blir så glad att du berättar om din kollega då
Ja men verkligen, det är ju så svårt att förstå hur kroppen fungerar ibland, och det är ju så häftigt då att ni kunde plussa efter fyra försök med en äggledare! :D
Sophie: Fy vad hemskt att du skulle behöva bli så illamående av sprutorna! Jag vet ju att biverkningar kan vara så individuella, men just illamående hade jag faktiskt inte hört om. Bra att åksjuketabletterna verkar hjälpa i alla fall, och nu är det förhoppningsvis inte många dagar kvar med sprutorna. Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hanterade den sprutan, jag hade nog lite tur att jag inte upplevde den som så smärtsam, men jag tror att det gjorde lite mindre ont om man klämde till huden ordentligt där man skulle sticka och att jag stack in den ganska fort om jag minns rätt. Och sen kan man ju variera att ta den på varannan sida av magen varannan dag och inte göra på exakt samma ställe som föregående dagar eftersom man kan vara fortsatt öm på samma punkt, men det har de säkert sagt till dig redan
Det finns ju också sådan där bedövningskräm, Emla, men det har jag inte testat själv. Så spännande med alla äggblåsorna, 10 lät ju verkligen toppen och jag hoppas att det såg lika bra ut idag! 
LJM: Härligt att tempen stiger så fint, det känns ju lovande för en fin gulkropp och ägglossning
Låter som att ni tajmade superbra också!
Dalarna: Vad intressant med länken du skickade om kosttillskott, jag är egentligen också trött på att testa olika huskurer men det finns ju mycket som man säkert får i sig för lite av i kosten och som vore bra för kroppen och fertiliteten