-
-
Tog först sticka dom visade pluss. Men försatt svagt. Tog då digitalt. Men de tog en stund att analysera. Så jag är nu super rädd att få ett till missfall. Börjar överanalysera.
Stickan har inte ökat sen igår kväll. Tog tid för digitala att analysera.
Men denna gång har jag inte haft Genombrottsblödning som jag hade vid senaste missfall. -
12/1 BounceBambi (28 år, 6:e försöket, första barnet) PLUSSAT
16/1 bez (31 år, 6:e försöket, första barnet) PLUSSAT18/2 Emmissss (30 år, fjärde försöket efter mf, andra barnet) PLUSSAT BF 27/10-2220/2 PCOtjej95 (27 år, fjärde försöket, ett bonusbarn)25/2 Dalarna 91 (30 år, 8e försöket, 5e försöket efter MF, första barnet) Plussat (livrädd).27/2 LJM91 (31 år, femte försöket, ett tidigt mf, första barnet)5/3 z anonym z (28 år, 7e försöket, andra barnet6/3 evelinagra1 (14:e försöket. första barnet)7/3 sofiaa90 (31år, 8:e försöket, första barnet)8/3 kanelkringla (27 år, fjärde försöket, första barnet)19/3 Sophiee92 (29 år, 6:e försöket, första barnetHar inte hela listan, får inte till det.
Jag testade Bisolvon tabletter 3 gånger per dag under ägglossningen. Tänkte om någon ville veta. -
Tack <3 ja precis den bisolvon är det. Kan ju aldrig säga med säkerhet att det är därför man blev gravid.Sophiee92 skrev 2022-02-25 07:51:22 följande:STORT grattis Dalarna91!!! <3
Förstår att du känner dig rädd nu med tanke på det tidigare missfallet men testa igen imorgon med stickan så ska du se att strecket nog har blivit starkare. Hormonet ökar väl först varannan dag om jag inte läst fel?
Vad intressant att läsa att du tagit Bisolvon denna månad. Är det den " vid tillfällig hosta med segt slem"? -
Tack <3 lite svårt att ta det in. Jag har inga symtom. Hade exakt samma symtom som om jag skulle få mens. Murring, kramper, blir lite lätt irriterad.Chilins skrev 2022-02-25 08:47:19 följande:Ååååå grattis Dalarna!!!!! Gud vad jag blir glad. Har du haft några symptom? den här gången ska det gå vägen! Kram!
Sa det till sambon förra helgen "mensen kommer". Och drack 2 flaskor vin o.O -
Tack alla. Ska försöka njuta och inte tänka så mycket. Kanske inte ska testa något i första taget igen. Hoppas alla får ett pluss snart <3
-
Tack <3 vill också få lite symtomer, skulle kännas lite tryggt. Har lite mensvärk i magen men inte så kraftigt. Men börjar övertänka. Speciellt när jag satte in en tampong och tog ut och såg de va lite blod på det, mer blodflytning. Men ser inget när jag torkar mig.Bez skrev 2022-02-25 17:10:33 följande:
Åh stort grattis!
jag hade inte heller några symptom mer än vanliga mens symptom de kom sen en smäll först i vecka 7 går in i 11 imorgon och vart på tidigt ul för allt såg bra ut :)
tyckte oxå mina streck Var svaga i början men ökade lite om jag tog varannan dag och sen efter en vecka va det starkt så ha lite is i magen även om det är svårt <3
-
Tror jag kommer lugna ned mig när dagen passerat när jag fick missfall sist. Vilket är måndag.LJM91 skrev 2022-02-26 06:19:24 följande:Man kan ju ha småblödningar utan att det betyder missfall, men om du är väldigt orolig kanske du kan försöka få ett tidigt ultraljud så fort det finns möjlighet att något kan synas?
Imorgon har jag BIM och i två dagars tid har jag inte vågat titta på toalettpappret när jag har torkat mig av rädsla att se blod. Jag har nästan konstant väldigt väldigt svag molvärk, har haft sen typ tio dagar tillbaka. Brösten ömmar inte ett dugg men bröstvårtorna gör lite grann, förra cykeln började brösten ömma dagen innan mensen kom och i cykeln innan dess började de fem dagar innan mensen. Eftersom det verkar vara så olika för mig hur kroppen beter sig innan mens vågar jag inte läsa in något i symtomen. Känns bara som att det kommer bli ett otroligt hårt fall när mensen kommer denna gången, även om jag har kämpat för att inte bygga upp stora förhoppningar.
Jag gjorde precis som du. Kollade inte och när jag fick något symtom så tänkte jag "tecken på mens". Jag skulle bli mindre besviken då än om jag tänkte "kanske jag är gravid". -
Ljm91; ibland kan man citera och ibland inte... Håller tummarna att du är gravid.
-
Håller tummarna för er alla <3
Synd ingen bodde nära Örebro.