Junii91 skrev 2022-01-09 10:56:45 följande:
Hej alla ni! <3 Varit lite frånvarande några veckor så jag kände att jag behövde ta en paus från att läsa om graviditeter och allt runtomkring det. Ni kanske känner igen er, ibland blir det bara för mycket och man måste pausa för att orka. Har nu läst allt ni skrivit sedan sist jag var in.
Vill skicka en stor kram till er andra som också kämpar! Ni är långt ifrån ensam. Vi har varandra! <3
Angående sekret som jag sett att ni nyligen skrivit om. Förut hade jag också trådigt ÄL sekret men har inte haft på flera år. Men jag har läst att man är som mest fertil när man har vattniga sekret/flytningar. Jag märker det när jag går på toa och ska torka mig. Det blir "halt". Har ni också hört/läst om det?
Själv är jag på ÄL +5 så den eviga väntan till BIM är igång. Börjar känna att jag hoppas inte lika mycket som i början. Nu känns det som samma sak varje gång. PMS följt av negativa grav tester följt av mens. Men jag har inte gett upp! Tacksam för att ni finns och att vi kan stötta varandra.
Jo jag har känt det vattniga, när kan torkar sig är risken stor man torkar över magen för kan är inte riktigt beredd. Jag har tänkt det kan lika gärna vara spermier kvar. Jag har nog ägglossning tisdag eller onsdag. Testet idag va ganska starkt så kan lika gärna bli positivt till ikväll. Men har bara 1 test kvar. Skulle du ta ikväll eller imorgon?