Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Jag väntar in BIM som är på söndag inte tänkt att testa något innan vart så ledsen sist när jag först fick spök och sen inget. Får se om jag kan hålla det
Jag väntar in BIM som är på söndag inte tänkt att testa något innan vart så ledsen sist när jag först fick spök och sen inget. Får se om jag kan hålla det
Jag funderar att ta ett testa tidigt test. Denna gång känner jag ett stort behov att bara få veta tidigt hur det gick. Är det något test som är bra med lite spökstreck? På måndag är jag på äl+7. Tänker beställa idag så jag kan testa mig till veckan.
Grattis till plusset bez!
Själv så är jag på äl + 7/8. Kände igår när jag vände på mig små hugg i vänster äggstock, varade under kvällen, va lite obehagligt.
Så jag tror inte det gick denna gången heller. Så idag är inte en bra dag. Tänkte ta ett testa tidigt test tidigast tisdag så vi kanske ska köpa ett hus med stort renoveringsbehov. Så vill gärna veta om man är gravid eller inte. Men tror jag skiter i att köpa ett test, då jag ändå inte är gravid...
Åh men tappa inte hoppet än! Kan huggen inte bara vara själva ägget som fäste? Läst att många känner av hugg i äggstockarna efter ÄL för att sen plussa :)
Förstår behöver av att vilja veta tidigt. Känner samma här denna månad! Är ganska säker på att det inte gick vägen pga att vi nästintill missade ÄL, men finns ju ändå en liten chans så nu vill man bara veta så att man kan börja fokusera på nästa månad istället för att fundera på om det trots allt tog sig ändå... Så jobbigt detta!
När har du BIM? Jag är idag på ÄL +10 med BIM på fredag nästa vecka, funderar också på att testa som tidigast på tisdag.
Jag känner inget mer än vanliga mens symptom heller bara så du vet men fattar känslan, jag grinade redan dagen efter äl för de kändes kört
Stort grattis Bez, så himla kul!
Jag funderar också på om man ändå ska testa tidigt men tror verkligen inte jag vågar! Får lite ångest vid tanken om neg test, och om man väntar till bim kan man ändå hoppas lite en vecka till? men blir tokig på fantom-symtom, analyserar allt från minsta illamående, hur ömma mina bröst är och molvärk konstant haha.
De av er som haft tidigt mf, har ni märkt ändringar i symtom i cykeln jämfört med innan? Jag har fått mkt mer kramp efter äl och mkt mer ömma bröst mellan äl och bim.
Vad är murring för något? :) aldrig hört om.
Om du skulle ta ett testa-tidigt så ta inte från CB bara vad du än gör. Sett sååå många här (ink jag själv) som får ogiltiga test på deras analoga, speciellt på deras tidiga.
Du är inte den enda. Jag brukar också få lite fantom symtom. Det kan vara lite frustrerande
Nu börjar den eviga väntan till bim ! Hur går det för er alla som har bim i dagarna här ?