Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Jag fick rekommendation att börja med kräm efter ägglossning och fortsätta Till v. 12 om graviditet blir av. Annars sluta kring mensen eller en vecka efter missad mens om ej påvisad graviditet
Jag fick rekommendation att börja med kräm efter ägglossning och fortsätta Till v. 12 om graviditet blir av. Annars sluta kring mensen eller en vecka efter missad mens om ej påvisad graviditet
Idag kom mensen.. så får hoppas på en januaribebis istället :)
någon som har tips på vad man kan göra annorlunda till nästa försök?
Dalarna91: rosenrot och bidrottninggele, ha sex på olika tillfällen under cykeln och sen tar jag vitaminer
skulle testa med bisolvon denna månaden med det blev inte riktigt av :)
Gravid i vecka 5 nu (4+5) har fortfarande inga symtom. Något ömma bröstvårtor om jag klämmer men annars ingenting. molvärk till och från i magen! inga blödningar iallafall! mitt graviditetstest var svagare idag (testade dock på eftermiddagen) Vi får se om den stannar därinne eller inte! :( Ni som plussat hur klarar ni oron? Jag mår psykiskt dåligt varje dag
Ljm91; hade varit fint med informationen att det kan ta upp mot ett år. Inte det dom säger till oss. "Ett sprut och du blir gravid".
Dom som är gravida säger ju inte heller "9e gången tog det". Sen får man aldrig höra att någon får missfall eller upprepade. Känns som man är ensammen i hela världen om att det tar tid och får missfall .